דירוג פורבס המלא: 10 הדוגמניות המרוויחות בישראל

בר רפאלי היא הדוגמנית המרוויחה ביותר בישראל, והכניסה בשנה האחרונה 9 מיליון שקל – כך עולה מדירוג 10 הדוגמניות המרוויחות ביותר של מגזין פורבס ישראל. הכנסותיה של רפאלי בשנה האחרונה היו גדולות פי 4 מאלה של הבאות אחריה ברשימה.

בסך הכל הכניסו 10 הדוגמניות 19.5 מיליון שקל בשנה האחרונה, כאשר רובן עשו זאת מקמפיינים בינלאומיים. הרשימה כוללת ארבע מצטרפות חדשות, רובן אינן מוכרות בארץ.

חדש: אפליקציית האייפון של פורבס ישראל – להורדה לחצו כאן

רפאלי חוותה באחרונה את אחת התקופות העמוסות בחייה, והחודש נודע כי תנחה את תוכנית הריאליטי אקס פקטור. דירוג פורבס התחשב בהכנסות הדוגמניות עד סוף מאי 2013, אך אם מחשיבים את סכום הכסף שההשתתפות באקס פקטור תכניס לכיסה, הכנסותיה של רפאלי מינואר 2012 ועד היום יעמדו על קרוב ל-10 מיליון שקל, פי שניים מאשר בדירוג הקודם.

לדירוג הדוגמניות המרוויחות בישראל – לחצו כאן


רחוקה מאוד מהשנייה. רפאלי | צילום: אייל נבו עבור under.me

במקום השני מדורגת גל גדות, אשר הכניסה בשנה האחרונה 2.4 מיליון שקל. גדות, הפרזנטורית של קסטרו, הפכה בשנים האחרונות לשחקנית קולנוע, ובחודש שעבר יצא לאקרנים הסרט השישי בסדרת "מהיר ועצבני" בהשתתפותה. לפי ההערכות, התענוג הכניס לכיסה סכום נאה של כ-800 אלף שקל.

זינוק מרשים ביחס לשנה שעברה עשתה אסתי גינצבורג, אשר קפצה מן המקום ה-6 אל ה-3, כשהכנסותיה מזנקות מ-630 אלף שקל בדירוג הקודם ל-2.3 מיליון שקל בשנה האחרונה. בראיון לפורבס אומרת גינצבורג כי "ההצלחה היא סובייקטיבית, ובתור מישהי שכמעט אף פעם לא מרוצה מעצמה, אני מרגישה שעוד לא השגתי את כל מה שרציתי".

אחריה ברשימה נמצאת לירז דרור, שרשמה עלייה מרשימה מן המקום ה-7 והכניסה בשנה האחרונה 2.2 מיליון שקל, בעיקר הודות לעבודות מחוץ לישראל. "ההבדל המשמעותי בין ישראל לחו"ל הוא ששם דוגמניות הופכות להיות סלב מעצם הקריירה שלהן", אומרת דרור לפורבס. "בארץ מחפשים פנים מוכרות, מישהי שעשתה ריאליטי שתעשה למותג יח"צ".


הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן