דנה דנקנר מנפנפת את עובדי מעריב: "בזבוז של זמן ואנרגיות"

בתו של איש העסקים נוחי דנקנר, דנה, הביעה הערב עמדה נגד מחאתם של עובדי מעריב. בסטטוס שפירסמה דנקנר באינסטגרם היא כתבה: "באמת מעציב. שיהיה בהצלחה, בזבוז של זמן ואנרגיות". הסטטוס עלה בתגובה לתמונה של הפגנת הזעם הגדולה של העובדים, שמוחים על עסקת מכירת העיתון לשלמה בן צבי. דקות ספורות לאחר שהתגובה עלתה, מחקה אותה דנקנר.

 

במסגרת העסקה, אשר סוכמה לפני כשבועיים ונחתמה היום, ירכוש מו"ל העיתון מקור ראשון, שלמה בן-צבי, את מעריב, אתר nrg, רשת המקומונים, המגזינים והזכיונות הקשורים בהם, הוצאת מעריב, זכויות הקניין הרוחני של מעריב, יתרות לקוחות, מנויים, רישיונות ונכסים. בן צבי התחייב לקלוט כ-300 מתוך 2,000 עובדי העיתון, כשהשאר יפוטרו, אולם גם העובדים אשר ייקלטו, יעשו זאת כעובדים חדשים, וזכויותיהם לא יישמרו.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

היום בצהריים הפגינו כ-500 עובדי העיתון מול משרדי חברת דיסקונט השקעות בקניון עזריאלי, בעקבות עסקת המכירה, אשר נחתמה הבוקר. העובדים קראו קריאות נגד חברת אי.די.בי, ודרשו לקבל את מלוא כספי הפיצויים המגיעים להם. בסוף ההפגנה הודיעו העובדים על שביתה, וביום שלישי, ערב יום הכיפורים, לא יפורסם העיתון. העובדים החליטו גם להקים משמרות מחאה מול בתיהם של דנקנר ועופר נמרודי.

גלעד צוויק, שעובד בעיתון כארבע שנים, אמר במהלך ההפגנה כי "בסוף, ההפגנות יזיזו לדנקנר. עוד תראו שעובדי מעריב יודעים להילחם. משפחות דנקנר ונמרודי ישמעו את זעקתנו, נשב להן מתחת לבית".

דנה דנקנר סירבה להגיב לידיעה.

(עדכון) בתוכנית "צינור לילה" בערוץ 10 צוטטה תגובת דנקנר: "כשראיתי תמונות עם שלטים שעליהם נכתב שאבא שלי פושע זה הכאיב לי. התגובה נכתבה מהלב. אבי עשה ועושה את כל המאמצים כדי למנוע פגיעה בעובדים. אני מאחלת ומקווה שעובדי העיתון יקבלו את מלוא זכויותיהם".


דנה דנקנר | צילום: עידן סבח

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן