דרור נגל ימונה למנכ"ל אזורים – יחליף את אופיר גרינברג

מנכ"ל אזורים, אופיר גרינברג מסיים את תפקידו לאחר כמעט שנתיים בתפקיד. דרור נגל, לשעבר מנהל ההשקעות הראשי של הפניקס, צפוי להתמנות למנכ"ל החברה.

בחברה מסרו כי גרינברג הודיע על סיום תפקידו כמנכ"ל חברת אזורים מסיבות אישיות ויוחלף ע"י דרור נגל, כיום דירקטור פעיל באזורים ויו"ר מנורה-מבטחים קרנות נאמנות וועדת ההשקעות של איילון ניהול קופות גמל, ולשעבר מנכ"ל הפניקס השקעות. בתוך כך, הצטרף בעל השליטה בחברה, הרשי פרידמן, כחבר בדירקטוריון החברה.

"אחרי שנתיים מלאות ביצירה ועשייה מרובה, שבמהלכן השלמתי תוכנית הבראה ורה ארגון כוללת באזורים, החלטתי לסיים את תפקידי בחברה", אמר גרינברג. "תקופתי באזורים היתה מאתגרת ומרתקת ואני מאוד מרוצה מהתוצאות שהושגו במהלכה. אני מאוד גאה לעזוב היום חברה איתנה ויציבה הנמנית עם עמודי התווך של ענף המגורים בישראל. בחודשים הקרובים".

רותם רביבי, יו"ר החברה מסר כי בתקופת כהונתו של גרינברג, צמח ההון העצמי של אזורים בהיקף של יותר מ- 600 מיליון שקל, בוצע רה-ארגון תפעולי, פיננסי ומשפטי בחברה, התקיימו 3 סבבי הנפקות זכויות מוצלחות בסכום כולל של 450 מיליון שקל (תמורה של 100% לתכנון הגיוס), ונמכרו יותר מ- 1100 יחידות דיור (מתוך כ- 2000 יח' דיור שבפרויקטים שבביצוע).

איש העסקים הרשי פרידמן רכש בשנת 2011 64% באזורים מהבנק מזרחי טפחות ומאז הזרים לחברה כ-600 מיליון שקל, השקעה עליה הוא מופסד "על הנייר".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן