האם הרוצחת כתבה בחשבון הפייסבוק: "עת להרוג ועת לרפוא"

רצח הילדים בירושלים היכה הבוקר (ב') בתדהמה את שכני משפחת הקורבנות, לאחר שלפי החשד רצחה הבוקר (ב') אם בת 40 בשכונת תלפיות בירושלים את שני ילדיה – בת החמש ובן השבע, ולאחר מכן ניסתה לשים קץ לחייה. האם פונתה על ידי מד"א לבית החולים במצב קשה אך יציב.

סמוך לשעה 07.00 הוזעקו כוחות משטרה ממרחב מוריה בירושלים בפיקודו של מפקד המרחב נצ"מ חיים בלומנפלד, לדירה ברחוב עין גדי בירושלים, שם כאמור התרחשה דקות קודם לכן הזוועה, כשעל פי ההודעה האם מתבצרת בדירה ומאיימת לרצוח את ילדיה הקטנים.

כשהגיעו השוטרים למקום, הם נתקלו בדלת הדירה נעולה ועל פי תחקור ראשוני עולה כי האם, ששמה קץ לחיי ילדיה בדקירות סכין, נעלה את הדלת לאחר המעשה וניסתה לשים קץ לחייה."המראה היה מזעזע" מספר נצ"מ בלומנפלד. "השוטר שהגיע ניאלץ להשתחל מגג הבניין לתוך הדירה לאחר שהאם לא שהתה לדרישותיו לפתוח את הדלת. כשהוא נכנס פנימה המראות היו קשים. האם היתה שכובה על המיטה כשעל גופה סימני דקירה רבים. בתוך הדירה נמצאו שתי גופותיהם של ילדיה הקטנים ללא רוח חיים".

פרמדיקים של מד"א שהגיעו לדירה סיפרו כי "בצד אחד של הסלון שכב ללא רוח חיים בנה בן השבע עם דקירה עמוקה בפלג הגוף העליון, ואילו בצד השני של הסלון נמצאה הבת בת החמש, עם דקירות רבות בכל חלקי גופה וגם היא ללא רוח חיים. לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם של הילדים. את האם שנפצעה באורח קשה לאחר ניסיון לשים קץ לחייה פינינו לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים".

צילום: דוברות מד"א

השכנים מרחוב עין גדי הוכו בתדהמה לאחר היוודע המקרה, ורק סיפרו כי האם הייתה אישה שקטה ונעימה, שהייתה בקשר הדוק עם ילדיה והקפידה לטייל עמם ולשחק איתם. שמעון אוסדון, שכן בבניין, אמר: "היא היתה שכנה טובה. היה שקט בבית והם עברו להתגורר כאן רק לפני מספר חודשים. דווקא נדמה שהיה טוב כי היא דאגה לילדים ותמיד לקחה אותם לבית הספר ולגן ואני ממש בהלם. לא חושב על זה. נדהמתי, לא האמנתי".

מתחקור בזירה עולה כי בתוך הדירה ישנה את הלילה אחותה של האם והיא התעוררה הבוקר לקול בכיים של הילדים. לחוקרי המשטרה סיפרה כי ניסתה למנוע את הרצח, נאבקה עם אחותה אולם לא יכלה לה. "כשהבנתי שהכל אבוד ירדתי מהר לשכן והזעקתי את המשטרה יחד איתו".
האם החשודה ברצח עלתה לפני כשנה עם שני ילדיה מאוקראינה ולא היה ידוע לרשויות על בעיות כלשהן הקשורות למצבה.

בדף הפייסבוק שלה, ציטטה האם לפני כחודשיים את פרק ג' מקהלת, שמקבל היום משמעות מצמררת: "לכול, זמן; ועת לכל-חפץ, תחת השמיים. עת ללדת, ועת למות; עת לטעת, ועת לעקור נטוע. עת להרוג ועת לרפוא, עת לפרוץ ועת לבנות".

לאתר דה פוסט

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן