האם נמצאה האישה מאחורי קולה של "סירי"?

מי את סירי: השאלה הזו סיקרנה מיליוני משמתמשים של אפל ברחבי העולם, שאימצו לחיקם את העוזרת האישית הקולית של המכשיר, שיכולה לעזור כמעט בכל דבר ומארגנת להם את היום. אמש (ו') דיווחו ב-CNN כי הם מצאו את האישה שאחראית לקול המקורי, אישה שזהותה לא נחשפה עד כה.

הרשת טוענת כי אישה בשם סוזן בנט, קריינית מאטלנטה, היא האישה שעומדת מאחורי סירי, האפליקציה שהוצגה לראשונה על ידי אפל במכשירי האייפון 4S ב-2011. "אני הקריינית שנתנה את קולה לסירי", הודתה בנט בפני CNN.

באפל בחרו שלא להגיב לדיווח של CNN, אבל ברשת החדשות נתנו למומחה קול להשוות בין שתי הנשים ו"הוא בחן את הקולות ואומר כי הוא מאמין ב-100% כי מדובר באותו האדם".

מנכ"ל אפל טים קוק מסביר אודות סירי I צילום: רויטרס

בנט סיפרה כי עבדה במשך 4 שעות ביום, בכל חודש יולי 2005 כדי להקליט את המשפטים בסטודיו שנמצא בביתה. היא אמרה שהיא קיבלה תשלום לפי שעה, אבל לא גילתה מה היה הסכום אותו קיבלה. "אחד מעמיתי שלח לי אימייל לגבי סירי ואמר 'היי, שיחקנו עם איזה מכשיר חדש של אפל, האם זו את?'", סיפרה בנט.

הקול של בנט עשוי להיות מוכר גם לנוסעים שעברו דרך הטרמינל של חברת התעופה דלתא. הכתב של CNN שמצא את הגברת שמאחורי סירי, זיהה אותה כאשר עבד על סיפור על שדה התעופה הבינלאומי של אטלנטה, אחד העסוקים בעולם.

"התחלתי את הקריירה שלי כמכונה לפני הרבה שנים", סיכמה בנט. "אני בטוחה שאתם שומעים את קולי באיזשהיא נקודה בכל יום".


לכתבה המקורית באתר דה-פוסט

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן