הבהלה לתפוח: אפל מכרה 5 מיליון אייפונים בשלושה ימים

אפל מכרה יותר מ-5 מיליון יחידות של מכשירי אייפון 5 בשלושת הימים הראשונים אחרי השקת המוצר, כך אישרה היום החברה. הנתון הזה שובר את שיא המכירות שנקבע על ידי הדגם הקודם של החברה, אייפון 4S.

על פי אנליסטים בשוק, המספר נמוך מן התחזיות, שצפו מכירות של 6.5-6 מיליון מכשירים, אולם לדבריהם המספר הנמוך יותר אינו נובע מהיעדר ביקוש, אלא מן המספר המוגבל של היחידות שיצאו לשוק בהשקה הראשונית.

לדברי אפל, החברה מכרה את כל המלאי הראשוני של מכשירי האייפון 5, והביקוש עלה על ההיצע. לפי אפל, רבים מהמכשירים נשלחו לאנשים אשר הזמינו מראש, ואחרים צפויים להישלח באוקטובר.

האייפון 5 יצא לשווקים ברחבי העולם ביום שישי, וההתרגשות סביבו כבר בעיצומה. מיליוני לקוחות התקבצו סמוך לחנויות אפל עוד משעות הלילה כדי לתפוס מקום בתורים הארוכים. חברת אפל דיווחה כבר כי לאחר השקת המכשיר בשבוע שעבר, נרשמו אצלה כבר למעלה מ-2 מיליון הזמנות.

פחות מיממה אחרי ההשקה, פרסם האקר אמריקאי תמונה המוכיחה כי הצליח לפרוץ את המכשיר. גראנט פול, המכונה chpwn פרסם בחשבון הטוויטר שלו תמונות המוכיחות שפרץ את המכשיר. התמונות מציגות את מסך האייפון 5 המכיל את כל האפליקציות המופיעות בחנות סידיה למכשירי אייפון פרוצים. אפל לא תומכת בפריצות המכשירים, אשר מאפשרות למשתמשים להתקין אפליקציות מחוץ לחנות, אך הדבר צפוי להגביר את קצב המכירות, כאשר רבים ממתינים לאישור הפריצה לפני רכישת המכשירים.

אייפון 5 | צילום: רויטרס

ידיעות נוספות בנושא:

ייצור האייפון 5 בסכנה: מפעל פוקסקון בסין נסגר בעקבות מהומות עובדים

צפו בווידיאו: האמריקאים מסתערים על חנויות אפל בדרך לאייפון 5

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן