"ההיצע בשוק הנד"לן בישראל לא מדביק את הביקושים"

ב־2015 החברות היזמיות התקשו לספק את הביקושים", מסביר רו"ח אסף אמסלם, סמנכ"ל הכספים של גינדי החזקות, את פעילות החברה על רקע המגמות בתחום. "אם היינו רגילים לקנות 600־700 יחידות בשנה, בעקבות שינוי המדיניות של הממשלה ויישום תכנית מחיר למשתכן הופסקו שיווקי הקרקעות לפלח האוכלוסייה של משפרי דיור, שמהווה נתח משמעותי. זה הקשה עלינו לרכוש את אותו מלאי שהורגלנו". מצד שני, הוא אומר, "הביקושים מאוד חזקים וזה בא לידי ביטוי בשנת שיא מבחינת מספר היחידות שנמכרו בשנת 2015. כ־1,700 יחידות דיור הן היקף חסר תקדים, כאשר המכירות משקפות עליות מחירים בכל האיזורים".


אסף אמסלם

אם שואלים אותו לאן פניו של שוק הנדל"ן הישראלי מועדות, אמסלם עונה כי "שינוי מדיניות הממשלה ויישום תכנית מחיר למשתכן לצד הפסקת שיווק הקרקעות שמיועדות לשיווק לכלל הציבור, ובמקביל הביקושים החזקים של מלאי הדירות הקיים גורמים להקטנת מלאי הדירות הבלתי מכורות באופן משמעותי, מה שמביא לעליית מחירים. אין ספק שרואים בשטח את עליות המחירים בשנה האחרונה".

גינדי החזקות היא חברת נדל"ן פרטית ותיקה המתמחה בענף הבנייה למגורים. כיום החברה יוזמת פרויקטים רחבי היקף בכרמי השרון, בקרית גת, בשכונת המשתלה בתל אביב, בשוהם, בראשון מערב בתל אביב ועוד. החברה בונה כ־2,300 יחידות דיור בו זמנית, כאשר 2,270 יחידות דיור מתוכן מכורות, עדות לרמת הביקושים הגבוהה בשוק הנדל"ן.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן