ההתייקרויות נמשכות: שופרסל מעלה מחירים – הדלק דווקא ירד

גל ההתייקרויות במשק נמשך. רשת השיווק שופרסל בבעלות קבוצת אי.די.בי של נוחי דנקנר הודיעה אתמול כי תעלה מחיריהם של כ-1500 מוצרים ב-4% בממוצע. בהודעה שפרסמה החברה אתמול נאמר כי הסיבה להתייקרויות היא לחצים של ספקים כמו אסם, קוקה קולה ויוניליוור שהחליטו להעלות מחירים עוד לפני החגים. 

לטענת החברה, בתחילה היא ניסתה למנוע את העלאת המחירים ואף הורידה מוצרים מסויימים שמחירים עלה מהמדפים אך ככל שמגוון המוצרים המתייקרים הלך והתרחב היא לא יכלה להימנע מהעלאת המחירים שלה. בנוסף קראה רשת שופרסל לספקים להימנע מהעלאות מחירים נוספות בחודשים הקרובים.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

עם זאת בשופרסל ציינו כי על-מנת לצמצם את ההתייקרות לצרכן, היא לא תעלה בזמן הקרוב מחירים של מוצרי המותג הפרטי שלה. 

רשת שופרסל | צילום: סיון פרג'

אולם למרות ההתייקרויות של מוצרי הצריכה מחירי הדלק דווקא ירדו הלילה ב-36 אגורות. על פי המחיר החדש, מחיר ליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת בשירות עצמי יעמוד על 7.58. מדובר בירידה של 4.53% שהם שינוי של 36 אגורות מהחודש הקודם. עמלת תדלוק במשאבה המיועדת לתדלוק על ידי עובד תחנת התדלוק תעמוד על 18 אגורות לליטר ללא שינוי מהחודש הקודם.

מחיר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי באילת יעמוד על 6.48 שקל לליטר, ירידה של 31 אגורות מהחודש הקודם שהם 4.57%. עמלת התדלוק באילת נותרה גם היא ללא שינוי ועומדת על 15 אגורות.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן