החל השיווק בחריש: כמה תעלה לכם דירת 4 חדרים?

החל שיווק הפרויקט הראשון ביישוב חריש: נתיב פיתוח תמכור ביישוב דירות 4 חדרים, החל מ-779 אלף שקל. על פי החברה נמכרו כבר בימים הראשונים 20 דירות בהיקף כ-17 מיליון שקל. עוד הוסיפו בחברה כי הדירות נמכרו בעיקר לזוגות צעירים מהמגזר הדתי-לאומי מאזור חדרה, פרדס חנה-כרכור והסביבה ואף מחריש עצמה.

על מנת לנצל את ההזדמנות האחרונה לניצול המענקים לזכאים, יצאה החברה בשיווק מוקדם בחודש יוני, אותו האריכה גם בחודש יולי. מחיר דירת 4 חדרים בפרויקט במכירה מוקדמת הוא החל מ-779 אלף שקל ומחיר דירת 5 חדרים במכירה מוקדמת הוא החל מ-899 אלף שקל.

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

מפת היישוב חריש | צילום: ששון תירם

מדובר בפרויקט בוטיק הכולל 53 יחידות דיור ב-2 בניינים בני 21 יחידות דיור, ובניין נוסף בן 11 יחידות דיור, בו 2 דירות בקומה. בכל בניין 5 קומות. תמהיל הדירות כולל דירות בנות 4 ו-5 חדרים עם מרפסות, דירות גן ופנטהאוזים. בנוסף, כולל הפרויקט שטח מסחרי של כ-1,200 מ"ר. מפרט הדירות מותאם גם לצרכי הציבור הדתי וכולל, בין היתר, מרפסות סוכה, כיורים כפולים ועוד.

 "יצאנו במכירה מוקדמת במחירי פריסייל ואפשרנו לרוכשים ליהנות מהימים האחרונים שנותרו, הן ממענק משרד השיכון לזכאים והן מהמחירים הנמוכים ועל ידי כך להרוויח עוד עשרות אלפי שקלים", אמר יקי וטורי, מנכ"ל נתיב פיתוח. "ראוי לציין כי החברה נמצאת כיום בשלבים מתקדמים של תכנון הפרויקט וקבלת היתרים. יש הזדמנות היסטורית להקים עיר חדשה בישראל ולתת לזוגות הצעירים אלטרנטיבה במחיר שפוי. חשוב לנו לא לתת להזדמנות הזאת לחמוק".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן