החל ממחרתיים: קווי לילה גם באשקלון, שדרות, אופקים ונתיבות

בשורה טובה לצעירי הדרום: החל ממחרתיים יופעלו לראשונה קווי הלילה של האוטובוסים גם באשקלון, אופקים, שדרות ונתיבות. קווים אלה יפעלו בסופי השבוע במוקדי הבילוי של ערים אלו, בשעות הלילה המאוחרות.

קו 163 ישרת את תושבי אשקלון ושדרות, וקו 165 ישרת את תושבי אופקים ונתיבות. שני הקווים יפעילו נסיעות למתחמי הבילוי של הצעירים בלילות חמישי ובמוצ"ש עד השעה 03:30 לפנות בוקר. מסלולי הקווים גובשו בשיתוף עם משרד התחבורה, נציגי התושבים, העיריות וחברת אגד. קווים אלה יפעלו גם בליל הסילבסטר.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

קווי הלילה החדשים מצטרפים ל-46 קווי הלילה הפועלים כיום ב-50 ערים ורשויות בישראל. מחקר של מרכז המידע של הכנסת שנערך לפני מספר חודשים קבע כי באזורים בהם פעלו קווי לילה חלה ירידה של ממש במספר תאונות הדרכים והנפגעים, ובעקבות כך הורה שר התחבורה, ישראל כץ, על תגבור פעילות הקווים והרחבת השירות לערים נוספות, בהן גם ערי הדרום.

"מדובר במהפך בתחבורה הציבורית עבור ישובי הדרום, שתושביהם ספגו מאות טילים ורקטות במהלך מבצע עמוד ענן", אמר שר התחבורה, ישראל כץ. "קווי הלילה יאפשרו לצעירים לבלות בראש שקט ובבטחה אחרי עשרות שנים בהן הסתיימה התחבורה הציבורית בחצות או בשעות הלילה המקדמות. קווי הלילה מציעים תחבורה לילית בטוחה וזולה עבור אלפי צעירים, דבר שיגרום לפחות נהגים שיכורים על הכבישים ופחות תאונות דרכים" הוסיף כץ.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן