הטעויות הגדולות שיגרמו לכם לאבד חברים ועוקבים בפייסבוק

המדיה החברתית הפכה כבר מזמן לחלק בלתי נפרד מהפעילות העסקית. כל לייק בפייסבוק וכל עוקב חדש בטוויטר שווה לכם הרבה כסף. על מנת לא לאבד חברים או עוקבים צריך לדעת כיצד להתנהל בערוצי המשיה החברתית ובעיקר מה אסור לעשות. 

כ-3,000 מומחי מדיה חברתית השתתפו לאחרונה בסקר במסגרתו נשאלו מהן הטעויות הגדולות ביותר מהן כדאי להימנע. קבלו את רשימת התשובות הפופולריות ביותר. 

1. טעויות כתיב ושימוש בשפה קלוקלת – אף אחד לא רוצה להתאמץ לקרוא את מה שאתם כותבים. אם לא תתמקצעו באיות, דקדוק וסימני פיסוק, כדאי שתתכוננו לירידה בכמות הלייקים בעמוד שלכם. 

צילום: ingimage/asap

2. יותר מדי מידע – הדף העסקי הוא בהחלט לא המקום לכתוב מה אכלתם לארוחת בוקר או מדוע רבתם עם האחים שלכם השבוע. בעיית שיתוף היתר הפכה לכל כך נפוצה, עד שבאנגלית אפילו המציאו לה ראשי תיבות: TMI. אם אין ברצונכם לקרוא תגובות הכוללות את צירוף האותיות הזה, כדאי שתלמדו שיש דברים שכדאי לשמור לעצמיכם. 

3. חוזר, חלילה – אל תחזרו על עצמיכם. דאגו שהמסר שלכם יובהר בפעם הראשונה ועל תנסו להעבירו שוב. אף אחד לא ירצה לקרוא את אותו הסטטוס פעמיים. 

4. שימוש לא נכון בסקס – בטח נתקלתם בהודעות ספאם שמציעות לכם להקליק על קישור שיספק לכם "הנאה מובטחת". אל תפלו בפח ואל תפילו אחרים. מודעות פרסום שמזמינות אנשים לצפות בפורנו רך או כבד, גם אם הן מזוייפות, גוררות אחריהן בדרך כלל חסימות. לתשומת ליבכם.

צילום: ingimage/ASAP

5. שוביניזם וסקסיזם – הערות פוגעניות כלפי נשים גורמות לרבים לעשות "אנלייק". השתדלו להיות פוליטקלי קורקט וודאו שאמירותיכם יהיו ידידותיות לכל המשתמשים והמשתמשות. 

6. גזענות – ממש כמו בסעיף הקודם, גם הערות גזעניות כלפי קבוצות שונות באוכלוסיה לא יהפכו אתכם ליותר פופולריים. לא משנה עד כמה אתם חושבים שלקהל היעד שלכם יש ראש פתוח, זכרו שאתם לא תוכנית סאטירה. הקפידו להיות אדיבים כלפי כל המגזרים באוכלוסיה.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן