היזמים הישראלים כובשים את ג'רזי: HAP Investments תקים בניין בהשקעה של 400 מיליון דולר

חברת HAP Investments האמריקאית, הנמצאת בבעלות אנשי הנדל"ן הישראלים ערן פולק, אמיר חסיד וניר אמזל, חתמה על עסקת ענק ראשונה אותה היא מבצעת מחוץ למנהטן – כשהחברה רכשה מגרש על שטח של 7.5 גונם בניו ג'רזי. עד היום התמקדה החברה בעסקאות נדל"ן בשטח מנהטן – אך שינויים רבים בתחום הבנייה בשטח ניו ג'רזי, לרבות מדיניות מיסוי מושכת במטרה למשוך משקיעים, הם שהביאו הפעם את החברה לצאת ממנהטן.

על פי הודעת החברה בכוונתה להקים בשטח שרכשה מגדל ענק, אשר ישמש כ"פרויקט הדגל" של החברה. על פי התוכניות המגדל החדש, אשר יקרא HAP TOWER יתנשא לגובה של 42 קומות, אשר יכללו שטחי מסחר, משרדים ויחידות דיור יוקרתיות. בסך הכל יכלול הבניין כ-100,000 מ"ר של שטח בנוי.

צילום: תומי הרפז

"ניו ג'רזי נמצאת בתהליך פיתוח מואץ", הסביר ערן פולק, מבעלי החברה. "העסקה הנוכחית עולה בקנה אחד עם הפילוסופיה העסקית של החברה להשקיע באזורים בעלי פוטנציאל צמיחה גדול במיוחד על מנת להשיא את התשואה הגבוהה ביותר למשקיעים".

ניו ג'רזי, אשר נודעה לאורך שנים כ"אחות הקטנה" של מנהטן (עקב קרבתן), הצליחה למשוך לאחרונה מספר מרשים של מיזמי ענק, לרבות בניית גורדי שחקים, מרכזי מסחר ומתחמי דיור ענקיים. ראש העיר סטיבן פולופ הכריז בעבר כי בכוונתו למשוך יזמים ומשקיעים לעיר, במטרה למשוך כבר בעתיד הקרוב משפחות ותושבים נוספים אשר יעדיפו לגור בניו ג'רזי על פני מנהטן עצמה. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן