הייטק בקצב הסמבה: AppsFlyer משיקה תכנית רילוקיישן

אמריקה הלטינית היא אחד מהשווקים הצומחים ביותר בעולם הגיימינג, כאשר בשנת 2016 תעמוד הצמיחה על סכום עתק של 1.4 מיליארד דולר, עלייה של 20.1% ביחס לאשתקד. על רקע זה פותחת חברת AppsFlyer הישראלית, ענקית האנליטיקס במובייל, את סניפיה ה-11 וה-12 במספר בארגנטינה ובברזיל.

במקביל להתרחבותה הגלובאלית משיקה חברת מדידת הפרסום והקמפיינים את תכנית הרילוקיישן שלה. במסגרת תכנית זו יוכלו עובדי AppsFlyer בעלי ותק של שנה לפחות לפנות אל הממונה עליהם לשם תחילת התהליך, אשר בסופו יתאפשר להם לעבוד באחד מסניפי החברה, ובהתאם לכך להעתיק את מקום מגוריהם ללונדון, ברלין, בנגקוק, בייג'ין, סיאול, טוקיו, בנגלור, סן פרנסיסקו או ניו יורק, וכעת גם דרום אמריקה.

תכנית הרילוקיישן של AppsFlyer מציעה שני מסלולי העתקת מגורים, האחד במסגרת תכנית GEEP של החברה, שהינו מסלול מקוצר שאורכו כשלושה חודשים, ואילו השני הוא רילוקיישן מלא. לעובדים אשר יבחרו לצאת אל ההרפתקה תינתן ההזדמנות לעבוד ב"קו ראשון" נטול מתווכים בסביבה עסקית בינלאומית, מול לקוחות מקומיים ושותפים.

עובדים ב-AppsFlyer. יוכלו לעבוד בסביבה עסקית בינלאומית | צילום: AppsFlyer

AppsFlyer הוקמה ב-2011 על ידי אורן קניאל, כיום מנכ"ל החברה, ורשף מן, מנהל הטכנולוגיות הראשי שלה. החברה ההרצליאנית הינה מובילה עולמית בתחום הדאטה והאנליטיקס לאנשי שיווק במובייל, כאשר היא מאפשרת למשווקי אפליקציות למדוד ולהשוות את יעילות הקמפיניים שלהם, פעילות אשר ב-2015 בלבד הסתכמה בלמעלה מארבעה מיליארד דולר. כיום מודדת החברה כ-200 מיליארד אירועים, אינטראקציות ופעולות מובייל בחודש עבור מעל לעשרת אלפים לקוחות, ביניהם Playtika, IHG, Alibaba, Baidu, Trivago, Macy's, Samsung, DeNA, ו-HBO. הפלטפורמה מודדת גם כמיליארד התקנות של אפליקציות בכל חודש, ומותקנת על מעל לשני מיליארד מכשירים סלולריים ברחבי העולם.

ההחלטה על השקת תכנית הרילוקיישן התגבשה על רקע צמיחת החברה מסטארט-אפ קטן לכזו המעסיקה כ-170 עובדים. "אנו מאמינים שכל הזדמנות כזו עבור העובדים שלנו עוזרת להגיע למאה אחוז פוטנציאל ממומש", אומר קניאל. "איזה דרך טובה יותר לצמוח מאשר לחוות ערים שונות ותרבויות שונות כאינדיבידואל? אנו מאמינים שעובדי AppsFlyer ינצלו את ההזדמנות הזאת על מנת להשתמש בתכנית להרחבת אופקים, ולא יראו במשרד שלהם "מקום עבודה" בלבד, אלא חוויה שלא תישכח".

"מקווים שהעובדים יראו בעבודתם חוויה שלא תשכח". אורן קניאל | צילום: AppsFlyer

"התכנית הזו תאפשר לנו לגייס לשורותינו את ה'טאלנטים' המוכשרים ביותר מכל קצוות תבל, להשפיע על הפרספקטיבה שלהם ולהמשיך בהתרחבות הגלובאלית שלנו", מסבירה ליסה זייצ'יק, VP Operations בחברת AppsFlyer.

כל עובד אשר ישתתף בתכנית, יתבקש לתעד את חוויותיו בכתיבה או בווידאו, על מנת ששאר עובדי החברה יוכלו ללמוד מניסיונו האישי. החוויות תשותפנה בניוזלטר של החברה, בבלוגים ובדרכי התקשורת החיצוניות והפנימיות. בחברת AppsFlyer שיגרו השבוע מכתב לעובדים, המפציר בעומדים בקריטקריונים להגיש מועמדותם. עבור עובדים אלה, ההרפתקה רק מתחילה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן