הכירו את האפליקציה שתעזור לכם לחמוק מדייטים גרועים

מדי שבוע אנו מביאים לכם את רשימת האפליקציות הפופולריות ביותר לאייפון ולאנדרויד. והשבוע, האפליקציות השימושיות ממשיכות להדיח את המשחקים מן הצמרת.

עשר האפליקציות המובילות לאייפון (חינם):

1. Temple Run 2
2. Rail Rush
3. מחשבון הנחה
4. Face Switch lite
5. Mako mobile
6. Text on foto
7. youtube
8. camera FX
9. accuweather for iphone
10. Emoji & Unicode icons

השבוע ניתן להבחין בכמה אפליקציות חדשות שנכנסו לעשירייה הפותחת, לצד אפליקציות שנשארו מהשבוע שעבר. בסך הכל, מינון המשחקים בדירוג ירד, ומתוך עשר האפליקציות הפותחות רק שתי אפליקציות הן משחקים.

אחת מתוך שתי אפליקציות המשחקים היא הגרסה המשופרת של Temple run, אחד ממשחקי הסמארטפון הנפוצים בעולם, שבו הדמות נאלצת לברוח על חייה ולאסוף בדרך מטבעות ושאר צ'ופרים. בגרסה הזו ישנם מספר שינויים, עם עיצוב תלת ממדי, מסלול שונה והרפתקאות שונות שצריך השחקן לעבור.

במקום הרביעי נמצאת אפליקציה נחמדה לביצוע מניפולציות על תמונות פנים בשם Face Switch. מדובר באפליקציה המאפשרת הכלאה בין תמונות פנים שונות, ועוד שורה של כלים עיצוביים. החיסרון היעקרי הוא שכמעט על כל אפקט שרוצים לבצע בתמונה צריך תוספת תשלום מתוך האפליקציה.

האפליקציה של מאקו עלתה מהמקום התשיעי בשבוע שעבר למקום החמישי, ואפשר להניח שעלייה זו נובעת משבוע הבחירות, שהפנה ישראלים רבים לאתרי החדשות. האפליקציה של יוטיוב עדיין נודדת בין המקומות השונים בעשירייה הפותחת ומשבוע שעבר לשבוע היא עלתה מהמקום השמיני למקום השישי. אפליקציית הסמיילים, Emoji & Unicode icons, שמרה על מקומה העשירי בדומה לשבוע שעבר.

עשר האפליקציות המובילות לאייפון (בתשלום):


1. Whatsapp (3.9 שקל)
2. זייפ ת'סמס ((3.9 שקל)
3. POU (7.9 שקל)
4. Unlimtone (7.9 שקל)
5. מקלדת סמיילים (3.9 שקל)
6. יומן דיאטה
7. Angry Birds: Star War (3.9 שקל)
8. המשמרות שלי (3.9 שקל)
9. Camera + (3.9 שקל)
10. TAKI טאקי (15.9 שקל)

אפליקציית Whatsapp שמרה על מקומה הראשון מהשבוע שעבר. למקום השני נכנסה אפליקציית "זייף ת'סמס". מדובר באפליקציה שמאפשרת למשתמשים להגדיר שליחת סמס לעצמם כאשר הם בוחרים גם את שמו של השולח. כך ניתן למשל, באמצע פגישה חשובה להראות שקיבלתם הודעה מראש הממשלה, או לחילופין לתזמן את קבלתו של סמס באמצע דייט לא מוצלח בו כתוב שאמא שלכם צריכה אתכם בדחיפות.

אפליקציית pou נדחקה מהמקום השני בשבוע שעבר למקום השלישי. העוגן של האפליקציה הוא דמות וירטואלית שעל המשתמש לגדל ולטפח עד שהיא קורמת עור וגידים והופכת להיות דמות בוגרת וחייכנית. אפליקציית מקלדת הסמיילים ירדה מהמקום השלישי לחמישי ואפליקציית angry birds: star war שמרה על מקומה השביעי.

עשר האפליקציות המובילות ל-Google play (חינם):

1. WhatsApp Messenger
2. Facebook
3. Waze social GPS traffic & gas
4. Subway Surfers
5. Viber : Free Calls & Messages
6. Skype – free IM & video calls
7. Tiny Flashlight + LED
8. POU
9. Temple run
10. Trial Xtreme 3

העשירייה החינמית של גוגל פליי נשארה דומה לדירוגה בשבוע הבא. שמונה מתוך עשר האפליקציות מן השבוע שעבר נשארו בתוך העשירייה, וכל חמש הראשונות גם שמרו על מקומן. מי שיצאו השבוע מהדירוג הן Instagram ו-Tango. האפליקציות שנכסו במקומן הן POU ו-Temple run, בדומה להתברגותן גם בדירוג של אפל. 

גם אפליקציית POU נכנסה לעשיריה החינמית של גוגל פליי, וגם כאן ניתן להבחין בתופעה מעניינת – אפליקציה שנמצאת בהורדה בתשלום בפלטפורמה אחת זמינה בחינם בפלטפורמה המקבילה ולהיפך.

עשר האפליקציות המובילות ל-Google play (בתשלום):

1. Titanium Backup PRO Key root
2. SwiftKey 3 Keyboard
3. Poweramp Full Version Unlocker
4. OfficeSuite Pro 6 
5. Nova Launcher Prime
6. Beautiful Widgets
7. TuneIn Radio Pro
8. Camera ZOOM FX
9. Root Explorer (File Manager)
10. Asphalt 7: Heat

בדומה לרשימה החינמית, כך גם בזו שבתשלום יש מספר לא מבוטל של אפליקציות שנשארו מהשבוע שעבר – 7 במספר. אפליקציות המשחקים Ruzzle ו-Where's My Water יצאו מהעשירייה הפותחת כמו גם Minecraft – Pocket Edition, ובמקומן נכנסו camera , Asphalt 7: Heat ו-OfficeSuite Pro 6.

האפליקציה Asphalt 7: Heat, שהגיעה למקום העשירי, היא למעשה משחק מרוץ מכוניות מרהיב בעיצובו ובחוויית המשתמש שלו. קונספט מרוצי המכוניות הוא מהקדומים בפלטפורמות הדיגיטליות, הרבה לפני עולם האפליקציות במובייל, ולכן עיקר ההשקעה של מפתחי המשחקים הוא בחוויית המשתמש. במקרה של אפליקציה זו נעשתה עבודה מוצלחת.

למקום הרביעי נכנסה, ולא בפעם הראשונה, גרסה מתקדמת של אפליקציית OfficeSuite. מדובר באפליקציה מושקעת ומתקדמת לניהול ועריכת מסמכי אופיס באנדרואיד. כמה מכם הסתבכו בניסיון להוריד ולעבוד על מסמך אופיס על גבי אנדרואיד (או כל מערכת הפעלה אחרת שאינה מייקרוסופטית לצורך העניין)? מדובר בדרך כלל במשימה בלתי אפשרית. האפליקציה הזו, שתמוכת במספר רב של שפות, מאפשרת עבודה נוחה ויעילה על מסמכי אופיס, לרבות פונקציות עריכה, נעילת מסמכים מאחורי סיסמה ועוד כלים רבים נוספים. על אף שהאפליקציה אינה זולה (55.7 שקל) היא נמצאת בשימושם של מיליוני לקוחות ברחבי העולם.

(המידע נכון ל-24/1)

[email protected]

טורים קודמים של הכותב:

Waze, פייסבוק ומשחקים מהדור הישן

הסופה הקפיצה את החרמון לפסגה

דירוג האפליקציות החמות: מי הדיחה את וואטסאפ – ולאן נעלמה העברית?

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן