הכירו את מדפסת תלת המימד הביתית שהפכה ללהיט בקיקסטארטר

The Micro נועדה לשמש כמדפסת התלת ממד הראשונה שמיועדת ספציפית למשתמשי הקצה, עם כל האלמנטים הקשורים לכך. מדובר במדפסת קטנה וקומפקטית, המגיעה בממדים של 185 על 185 מ"מ ובמשקל העומד על קילו אחד בלבד, עם עיצוב מרשים שהמשתמשים לא יתביישו להניח על שולחן העבודה שלהם.

בכל הנוגע למדפסת עצמה, החברה מבהירה כי לא תוכל ליצור אובייקטים גדולים מידי, אך כן תוכל לענות על הדרישות הבסיסיות של המשתמשים. המשמעות היא שיוכלו ליצור תכשיטים, קערות לפירות, צעצועים וכל מה שעולה על רוחם, ממגוון רחב של חומרים כגון ABS, PLA, ניילון ועוד, בגובה של עד 74 מ"מ.

המודל מאחורי המדפסת הוא Plug and Play, כך שתגיע מורכבת ישירות אל המשתמש, שיוכל להוציא אותה מהקופסה ולהתחיל להשתמש בה בתוך דקות. המדפסת עצמה מגיעה עם כיול אוטומטי ו-Auto-Leveling, כך שגם בנקודה זאת המשתמש לא יצטרך לבצע את המדידות וההתאמות על מנת להתחיל להדפיס את האובייקטים שלו.

מדפיסה כוס קפה בתוך שעה

החברה שמה דגש גם על התוכנה הנלוות שתעזור למשתמשים לעצב וליצור את האובייקטים השונים הללו, כאשר היא מבהירה בעמוד הפרוייקט שמטרתה היא להציע תוכנה שתראה כמו משחק בנייה – ההופך למציאות. על מנת להפוך את התוכנה לנגישה במיוחד, מתכננת החברה להתאים אותה לעבודה עם מסכי מגע ולתמוך בממשק Drag and Drop.

מנגישים את המחיר

אחד מהדגשים העיקריים ששמה לעצמה החברה, הוא מחיר המוצר. כשהושק הפרוייקט, מחיר המדפסת עמד על 199 דולרים לתורמים הראשונים, אך המלאי כולו אזל במהירות. למעשה, החברה הצליחה לעבור את סכום היעד שהציבה לעצמה, בסך 50 אלף דולרים, בתוך קצת יותר מ-10 דקות מרגע השקת הפרוייקט.

נכון לכתיבת שורות אלה תוכלו לרכוש את המדפסת במחיר שעדיין נחשב אטרקטיבי ועומד על 299 דולרים, כאשר גם כאן מדובר על מלאי מוגבל שסביר להניח יגמר במהלך השעות הקרובות. משתמשים שיספיקו לבצע את הרכישה עתידים לקבל את המדפסת במהלך חודש נובמבר 2014, שתגיע עם ערכת הדפסה אחת.

מדרגת הגיוס הבאה מציעה את המדפסת במחיר שיכול להחשב כפחות מתאים למשתמשי הקצה, ועומד על 599 דולרים, אך החברה מבהירה כי הערכה כוללת את הדור השני של המדפסת, שעתיד לצאת במהלך אוקטובר 2014.

בעוד שהמדפסת הנוכחית אכן מעוצבת בצורה מרשימה והוצעה, לפחות בתחילת הפרוייקט, במחיר נמוך במיוחד – אנו מאמינים כי היא רק הראשונה בתחום ואנו צפויים לראות מגוון רחב של מדפסות תלת ממדיות המיועדות לצרכן הביתי במהלך החודשים הקרובים. כך שבמידה ולא תניחו את ידיכם על המוצר הנוכחי, תוכלו פשוט להמתין בסבלנות לבא בתור אחריו.

לכתבה בגיקטיים

עוד בגיקטיים:

טוויטר רוכשת חברה שנוסדה על ידי עובדי גוגל ומלמדת על כיוון חדש

Uber, מתחרתה של GetTaxi פותחת חזית דו גלגלית

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן