הכירו את שלושת הזוכים בתחרות החידושים הטכנולוגיים מבוססי רשת 4G של אורנג'

חממת הסטארט-אפים הראשונה של Orange הגיעה לסיומה ומתוך 6 המשתתפים האחרונים, נבחרו שלושת הזוכים , להם הוענקו פרסים בגובה 50,000 שקלים, 70,000 שקלים ו-100,000 שקלים עבור המקום הראשון.

המיזם החדשני Orange 4G innovation lab, שסוקר בסדרת כתבות במגזין פורבס ישראל, הציע לסטארט-אפים וליזמים ישראלים להשתמש בתשתיות המתקדמות של החברה לשם פיתוח מוצרים ושירותים על גבי רשת ה-G4. אל הפרויקט הייחודי הגישו מועמדות 116 חברות בזנק, מתוכן נבחרו לאורך מספר שלבי סינון 6 סטארט-אפים אשר זכו לחיבור למעבדת התקשורת המתקדמת של פרטנר המאפשרת פיתוח וניסוי בסביבת עבודה של דור רביעי. בנוסף, העמידה החברה לרשות המפתחים ציוד קצה, גישה למחקרים, סביבת עבודה נוחה וליווי וייעוץ מקצועי צמוד של מומחים במגוון תחומים.

אל המקום הראשון הגיע VoiceITT – פתרון מהפכני, המאפשר לעשרות מיליוני אנשים ברחבי העולם הסובלים מקושי שפתי להשתמש בסמארטפון כמכשיר המרה לקול טבעי. הפתרון החדשני, יאפשר למיליוני אנשים ברחבי העולם הסובלים מקשיי דיבור לתקשר בקלות באמצעות הקול שלהם, על ידי תרגום הדיבור המשובש לדיבור תקין ובכך לשפר את חייהם של אנשים בעלי צרכים מיוחדים (קושי בדיבור, מוטוריקה וקוגניציה).

אל המקום השני הגיע Derma compare – מערכת מבוססת ענן, המשמשת ככלי עזר לרופאים לזיהוי מוקדם של סרטן העור (מלנומה). מדובר בטכנולוגיה גנרית להשוואת תצלומים, המבוססת על עיבוד תמונה ובסיס נתונים חכם, המאפשרים בסביבת ענן לאסוף מידע רב ולנתח אותו, להפעיל מניפולציות של מערכת לומדת ובינה מלאכותית.

ובמקום השלישי זכה Glance – פתרון חדשני המאפשר יצירה של אלבומי תמונות ווידאו, שמירתם בענן ושיתוף מידי בין קבוצות משתמשים. האפליקציה מאפשרת לקבוצות של אנשים ליצור אלבום תמונות פרטי אשר מתעד אירועים, חוויות ורגעים.

"עבורנו הייתה זו זכות גדולה ללוות רעיונות יצירתיים מהשלב ההתחלתי בו נחשפנו להם ועד לגיבושם כמוצר מדף לכל דבר", אמר מנחם תירוש, סמנכ"ל התפעול הראשי של פרטנר. "זה היה תהליך מרתק בו ארגון מוביל מעניק מיכולותיו לסטארט-אפ, החל מליווי משפטי, ניהול טכנולוגי, אריזה שיווקית וכלה בערוצי הפצה וחיבורים עסקיים. כל ששת הסטארט-אפים הציעו מוצר ייחודי, מעניין ולכל אחד מהם חשיבות גדולה והשפעה על חיי היומיום שלנו. עם כולם אנו מתנהלים לשיתופי פעולה, ואף בוחנים פעילות עסקית משותפת עם חלקם".

מנהל החממה, עופר שמואלי הוסיף כי "חממות טכנולוגיות בתוך ארגונים היא תופעה מעניינת שצוברת תאוצה, Orange היא ללא ספק חלוצה בתחום. השילוב של תכנית acceleratorמאפשרת לנו לשים תשומות בטכנולוגיות עתידיות שיכולות להיות במרכז האסטרטגיה שלנו בשנים הבאות, להצביע ביתר שאת על תזוזת השוק, לתת מענה עם פיתוחים חדשניים ולהסתכל על זירות חדשות, זהו חיבור מוצלח מאין כמוהו".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן