הכירו את MyHelp, המיזם שמביא את המהפכה החברתית לתחום החינוך

"זה התיקון הפרטי שלי מול הבן שלי שהיה שואל אותי שאלה ולא הייתי יודע לענות", כך פתח הבוקר משה חביב, מנכ"ל קבוצת תרבות הספר, את השקת MyHelp, מערכת מקוונת לסיוע בהכנת שיעורי בית באמצעות מורים פרטיים און ליין.
  
מדובר מערכת מקוונת, המסייעת לתלמידים בהכנת שיעורי הבית ובהבנת נושאי הלימוד של מערכת החינוך בבית הספר. הדבר נעשה באמצעות וידאו צ'אט עם מורה מוסמך ומנוסה במגוון רחב של מקצועות לימוד, הזמין לכל שאלה או פער בהבנת החומר הנלמד בכיתה. המיזם נגיש בכל ימות השבוע, מיום ראשון ועד יום חמישי, בין השעות 15:30-21:00 ואינו מצריך טכנולוגיה מיוחדת מלבד מחשב, חיבור לאינטרנט מצלמה ומיקרופון.

המיזם החדשני הוקם כמענה לצורך שעלה בקרב אנשי חינוך בישראל, במטרה ליצור מסגרת שיוונית וסיכוי שווה לעזרה בלימודים, לכלל תלמידי ישראל, בלי הבדלי מעמד סוציואקונומי, אזור מגורים או חוסן התא המשפחתי.

"זה משמעותי, במיוחד בפריפריה ובאזורים מרוחקים, שם אין היצע של מורים פרטיים איכותיים", מסביר חביב. "MyHelp מציעה מורים עם ניסיון של לפחות 15 שנה ותארים מתקדמים, כולל ד"ר לביולוגיה". לדבריו, היכולת להביא את האפשרות לחינוך משלים לכל תלמיד בכל מקום בארץ, היא המהפכה החברתית האמתית. "זו פלטפורמה ליצירת שיוויון. אנחנו נושאי הבשורה החברתית – אם לא היינו גומרים את המחאה בקוטג' אלא בחינוך, פני החברה היו נראים הרבה יותר טוב".

המהפכה עליה מדבר חביב אינה מתבטאת רק בהנגשת השירות לכל משפחה בישראל, אלא גם בצמצום משמעותי של עלות השיעורים הפרטיים שנעה בין 80 ל-200 שקלים לשיעור. הפלטפורמה החדשה מאפשרת פתיחת עמדת שירות שתשמש את כל ילדי הבית בעלות של 199 שקלים בחודש בלבד. היזמים מסבירים כי ניתן לפתוח עמדות גם במועדוניות, במתנ"סים ובמוסדות עירוניים, ולאפשר בדרך זו גם לילדים להם אין גישה למחשב פרטי בביתם, ליהנות מן השירות.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן