הכל ב-24 שעות: הכירו את הסטארט-אפ הישראלי שיטפל עבורכם במשימות של הרגע האחרון

חייבים לסיים מצגת דחופה עד מחר? זקוקים בדחיפות ללוגו, אתר, עיצוב או תרגום? סטארט-אפ ישראלי חדש מציע לבצע את המשימה הבלתי אפשרית במקומכם.

DOOMORO הוא סטארט-אפ שהוקם לפני כחצי שנה על ידי אלדד רודריג, רועי בר-אדון ורענן צרי, שני משפטנים ומהנדס תעשייה וניהול, ומציע מגוון שירותים דחופים שיתבצעו בתוך 24 שעות.

המיזם מתבסס על שוק הפרילנסרים ההולך וגדל בשנים האחרונות בישראל ובעולם ומהווה כ-30% מכוח העבודה האמריקני ו-6% מכוח העבודה העולמי. עד כה נרשמו לאתר יותר מ-5,000 עורכי תוכן ווידאו, כותבים, מעצבים ומתכנתים מכל העולם.

זירת המסחר של דומורו תושק היום באירוע שיאפשר הצצה אל הדרך בה פועל המיזם. בשעה 14:00 נפתח ב"ספריה", מרחב היזמות והחדשנות של עיריית תל אביב-יפו, שידור של 24 שעות שיחשוף את תהליכי העבודה של המיזם מכמה זוויות: של המזמין ושל המבצעים. השידור יעקוב אחר 4 לקוחות, מרגע ההזמנה, דרך העבודה על הפרויקטים ועד לקבלת החומר המוכן. כל התהליך יצולם באמצעות טכנולוגיית Google Hangouts (הדומה לסקייפ) וילווה בראיונות של הפרילנסרים העובדים על הפרויקטים, ותגובות און ליין של הקהל.

פתרון להפתעות של הרגע האחרון | תמונה: שאטרסטוק

אחד מ-4 הלקוחות שייקחו חלק במשדר הוא איש הייטק שמבקש להפתיע את אשתו ליום נישואיהם ומזמין עבורה שיר אישי, אותו יחבר תמורת 100 דולר משורר מסקוטלנד. לקוחה אחרת היא מעצבת שקבלה הצעה מפתה מחו"ל המאלצת אותה להציג את הקולקציה שלה באתר (שעוד איננו קיים) עד מחר. הלקוחות האחרונים הם בעלי המיזם עצמם, אשר יזמינו את הכנת סרטון התדמית שלהם על בסיס שידור ההשקה, שיוכן גם הוא בתוך 24 שעות.

שיאה של ההשקה יתרחש מחר ב-13:00, מול פנל משקיעים שיצפו גם הם בהתנהלות המיזם בשידור חי. בסיומו, יפתח אתר המיזם לקהל הרחב.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן