הלילה: מחיר הדלק יירד ב-38 אג' ל-7.57 שקלים לליטר

בשורה לנהגים לכבוד חג הפסח: מחיר לליטר בנזין ירד ב-38 אגורות ויעמוד על 7.57 שקל. העדכון יבוצע בצאת החג – בלילה שבין יום שני ליום שלישי (1.4.2013-2.4.2013).

הירידה נובעת בעיקר בעקבות ירידת המחיר הבין לאומי(8%) וירידת שער החליפין של הדולר(3%). בנוסף יש ירידה של עמלת התדלוק המלא באגורה אחת בשל עדכון מדדי המחיר לצרכן – עדכון המתבצע אחת לחצי שנה.

בתןך כך, המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי (כולל מע"מ) לא יעלה על 7.57 שקל לליטר,- ירידה של 4.78%. עמלת תדלוק במשאבה המיועדת לתדלוק על ידי עובד תחנת התדלוק תעמוד על 17 אגורות לליטר (כולל מע"מ), ירידה של אגורה מהחודש הקודם.


צילום: מרק ישראל סלם

המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי באילת (לא כולל מע"מ) לא יעלה על 6.47 ש"ח לליטר, ירידה של 32 אגורות מהחודש הקודם (4.71%). עמלת תדלוק במשאבה המיועדת לתדלוק על ידי עובד תחנת התדלוק (לא כולל מע"מ) תעמוד על 14 אגורות לליטר, ירידה של 1 אג' מהחודש הקודם.

הפחתת מחיר הבנזין נובעת מירידה חדה של כ-8% במחיר הנפט הסיטוני באירופה בחודש שעבר ומירידת שער הדולר בכ-2.6%. מחיר הדלק בישראל נקבע כשקלול של מחירי הנפט באירופה ושער הדולר בישראל בימים האחרונים של כל חודש. יצויין כי מחיר הנפט בעולם החל לעלות בימים האחרונים עקב האירועים הדרמטיים בגוש היורו, אולם השפעתו זניחה על המחיר שייקבע בישראל בסוף החודש.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן