המהפכה הצרכנית הבאה כבר כאן: מחירי האינטרנט הקווי צונחים, 012 ואקספון חותכות מחירים

אחרי מחירי הסלולר, מגיע תורם של מחירי האינטרנט: החל מהבוקר נכנסה לתוקפה הרפורמה החדשה, אשר מחייבת את ספקי תשתית האינטרנט הקיימים (חברות בזק והוט) לאפשר לספקיות שירותי האינטרנט השונות בשוק לעשות שימוש בתשתיות אשר ברשותן (עבור מחיר קבוע מראש) – ולהפוך בעצמן לספקיות כוללות, אשר יכולות להציע חבילות אשר משלבות שירותי רשת ותשתית יחדיו. המהלך צפוי להביא להוזלה משמעותית במחירי האינטרנט לצרכנים הפרטיים – וכבר הבוקר ניתן לראות את ניצני השינוי.

צילום: thinkstockphotos

חברת 012 (חברת בת של פרטנר) כבר מיהרה להשיק מבצע מיוחד בעקבות כניסת הרפורמה לתוקף, והיא מציעה ללקוחותיה אינטרנט ברוחב פס של 100 מגה בייט עבור 100 שקלים בלבד. ההצעה כוללת, כאמור, תשתית וספק אינטרנט במחיר משולב. על פי ההערכות, ההוזלה הנוכחית צפויה להביא לצרכן הפרטי חיסכון של עשרות שקלים מדי חודש, ובחברת 012 מעריכים כי המהלך יביא לחיסכון של כ-700 שקלים בחישוב שנתי. בהמשך היום צפויות גם חברות נוספות לחשוף את המחירים החדשים, וכך יתבהרו מימדי ההשפעה של הרפורמה החדשה.

מנכ"ל חברת פרטנר חיים רומנו אמר הבוקר כי "אני מודה לאבי ברגר, מנכ"ל משרד התקשורת ואנשי המשרד על השקת אחת הרפורמות החשובות ביותר בשוק התקשורת אשר נועדה להרחיב את התחרות בענף ולהסיר חסמים. אנחנו ערוכים ומוכנים ליישם את הרפורמה לטובת הציבור בישראל".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן