המנוי בכבלים יקר לכם? אורנג' מציעה חבילת טלויזיה בסלולר ב-19.90 שקלים

מהפכת הדור הרביעי בסלולר ממשיכה להניב את פירותיה. אורנג' הודיע היום על השקת אפליקציה חדשה שתאפשר לצפות במגוון ערוצי טלוויזיה באיכות HD דרך הסמארטפון והטאבלט.

האפליקציה החדשה – 4GTV, בעלות של 19.90 שקלים מציעה צפייה במבחר של כ-30 ערוצים ותוכניות טלוויזיה פופולריות בישראל כולל ערוצי ספורט, חדשות, סרטים וערוצים ברוסית ובערבית. הממשק מחולק לקטגוריות נושאיות המקלות על הניווט ומאפשרות גישה למגוון התכנים העשיר, הכולל בנוסף לערוצי הטלוויזיה, אפשרות צפייה בשידורי תוכניות ספציפיות: שידורי ספורט ישירים בארץ ובעולם, תוכניות פריים טיים בערוצים 2 ו-10 ותוכניות ילדים. מעבר לכך, ניתן להזמין באמצעות האפליקציה תכניות מועדפת ולקבל התראה לנייד במועד תחילת השידור.


כך זה נראה. אפליקציית הטלוויזיה של אורנג'

בעולם המעבר לצריכת תוכן טלוויזיוני דרך מכשירי המובייל נמצא במגמת עליה כבר זמן מה. מנתונים שמציגה אורנג' עולה כי 68% מבעלי הסמארטפונים בארה"ב (בגילאי 18 ומעלה) משתמשים באפליקציה אחת לפחות לצפייה בתכני טלוויזיה, וכי בבריטניה חלה בין השנים 2013 ו-2014, עליה של 82% בצפייה באמצעות טאבלטים בתוכניות VOD של ה-BBC.
"הממשק הטלוויזיוני, האפליקטיבי עונה על צורך קיים שהולך וגובר בקרב הציבור, לצריכת תכני וידאו במסכים המשניים של הסמרטפונים והטאבלטים", אומר יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של פרטנר. "בימים אלו, בהם הרגלי הצפייה עוברים שינוי משמעותי בזכות המכשירים הניידים, המצויים בכל מקום, הרי שהמסך הביתי המסורתי כבר אינו מהווה את "מדורת השבט" הבלעדית".

"Orange 4GTV הינה אפליקציה טלוויזיונית, המשלבת תשתית טכנולוגית מתקדמת עם תוכן עשיר ואיכותי על גבי טאבלטים וסמארטפונים בכל מקום ובכל זמן", מוסיף ברקת. "שירות Orange 4GTV הוא שלב מתוך התהליך. במקביל, וללא קשר, פרטנר שוקדת על כניסתה לעולם הטלוויזיה, ומקווה כי בתקופה הקרובה יינתן פתרון לסוגיות הרגולטוריות בנושא אשר יאפשר לנו להעניק ללקוחות אלטרנטיבה הוליסטית בעולמות הטלוויזיה, גם במסך הביתי".

את האפליקציה ניתן להוריד בחינם ב-Google play, וב-App store, אך הצפיה בתכנים דורשת הצטרפות לתוכנית Orange 4GTV הכוללת חבית גלישה בנפח 5 GB בעלות של 19.90 שקלים בחודש. בתקופת ההשקה, הצפייה בתכנים עבור לקוחות החברה לא תצרוך דאטה מתוך חבילת הגלישה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן