המשבר בגבריאלה: אדירה אנרגיה הודיעה כי תפסיק לספק שירותים

אדירה אנרגיה, המחזיקה ב-15% מקידוח גבריאלה, הודיעה לשותפות כי היא לא תמשיך להעסיק נותני שירותים וספקי ציוד וחומרים לעסקה המשותפת בשטח הרישיון.

אדירה הודיעה למודיעין – השותפה המרכזית המחזיקה 70% מהקידוח – כי ללא הגבלה וללא צפי סביר כי השותפים ברישיון יזרימו לחשבון המשותף כספים בסכומים מספיקים לצורך המשך הפעילות.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

"אדירה הודיעה לשותפות כי היא תתחיל במהלך של סיום כל ההסכמים וההסדרים לקבלת שירותים, משלוח ציוד ואספקת טובין לתוכנית החיפושים", נכתב בהודעה שהוציאה מודיעין. אדירה הוסיפה וציינה כי מסיבות בטיחותיות ועל מנת למזער פגיעה כספית נוספת לשותפים ברישיון כתוצאה מהוצאת כספים מעבר למוסכם, בעוד יומיים החברה תפסיק להעניק שירותים. כמו כן הודיעה אדירה כי בתוקף מיידי היא תחל להודיע לכל ספקי השירותים האחרים ולספקי הציוד והחומרים, להשעות כל שירות ואספקה אחרים.

צילום: רויטרס

מודיעין הודיעה לאידרה כי "התנהגותה כאמור מהוות הפרה גסה נוספת של התחייבויותיה על פי ההסכמים בין השותפים ברישיון, המצטרפת להפרה המהותית באי העמדת חלקה היחסי במכתבי האשראי לספק אסדת הקידוח". מודיעין דרשה כמו כן כי אדירה תימנע מהפרות נוספות של התחייבויותיה, ומאיומים בנקיטה בפעולות חד צדדיות ברישיון אשר יגרמו לנזקים נוספים.

תחילתו של המשבר הגיע לפני יותר משבוע אז מסרה מודיעין כי הכסף הנחוץ מאדירה טרם הגיע. "נכון למועד דו"ח זה, אדירה לא הפקידה בידי השותפות, את חלקה היחסי בשני מכתבי האשראי לספק אסדת הקידוח", רשמה מודיעין בהודעה שהוציאה אז.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן