הנשיא פרס שבר שיא גינס: העביר את שיעור האזרחות הגדול בעולם

נשיא המדינה שמעון פרס שבר את שיא גינס, כשהעביר הבוקר (ה'), באמצעות האינטרנט בשידור חי, את שיעור האזרחות הגדול בעולם ל-7,500 תלמידים ב-250 כיתות של רשת עמל, הפזורים בכמה מוקדים בארץ, בעת ובעונה אחת.

השיעור הועבר בשידור חי ממשרדי חברת סיסקו בנתניה ותלמידי הרשת הציגו לנשיא שאלות באזרחות וכן בנושאים אחרים. אנשי גינס העולמי עקבו מקרוב אחר השידור כדי לוודא את השיא בעזרת סגן נשיא גינס העולמי, מרקו פריג'אטי.

"אני יותר זקן מכם", אמר הנשיא לתלמידים והוסיף, "גם בגיל 91 אפשר להתרגש. אני ממש מתרגש. מתרגש לראות אתכם, מתרגש מאוד להיות מורה, מתרגש שיחד עם היותי היום מורה, אני גם תלמיד, כל חיי אני תלמיד. אני מקנא בכם שאתם תלמידים. למה זה חשוב להיות תלמיד? כדי לדעת זה יותר חשוב מאשר לאסוף כסף. כסף בא והולך. ידיעה תמיד נשארת".


המורה פרס | צילום: LANA TV

בשיעור לקחו חלק גם תלמידים מבית הספר אל פארוק בכסייפה, ואחת מהן אף תהתה כיצד ניתן לטפל בבדואים האקדמאים שאין להם עבודה. תלמיד אחר מתיכון ליידי דייויס בתל אביב, תהה האם פרס עדיין מאמין במזרח תיכון חדש.

"המזרח התיכון של היום הוא לא זה של אתמול", ענה פרס, "350 מיליון ערבים במזה"ת. 60 אחוז מהם מתחת לגיל 26. מתוכם יש מאה מיליון שמחוברים לאינטרנט ולסמארטפון. אם אתה עני, אבל אתה רואה שאפשר להתגבר על העוני, אתה מתחיל לעשות הכל כדי להתגבר על העוני".

לכתבה בדה פוסט

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן