העידן החדש בביטוח כבר כאן

WeSure, חברת הביטוח הדיגיטלית הראשונה בישראל, מביאה את הבשורה החדשה לענף הביטוח. את מה שעשתה אמזון לשוק הצריכה מתכוונת חברת הביטוח החדשנית לעשות בענף הביטוח

BrandVoice

WeSure מציגה מודל שונה של חברת ביטוח רב-תחומית מבוססת על תשתיות דיגיטליות מתקדמות, ומשתמשת, בין היתר, בכלים אנליטיים חדשניים פורצי דרך. התשתיות הדיגיטליות החדשות שפיתחה החברה מאפשרות לה להציע לציבור הצרכנים מוצרים חדשניים בתמחור תחרותי, לרבות מוצרים מתקדמים שלא קיימים בתעשייה המסורתית והשמרנית הזו.

את WeSure הקימו שני בכירים בענף הביטוח המקומי: אמיל וינשל, לשעבר מנכ"ל איילון, וניצן צעיר הרים שכיהן בתפקידי ניהול בכירים בחברות הביטוח הגדולות במשק – לרבות מגדל, כלל ביטוח והראל. יוחנן דנינו, מפכ"ל המשטרה לשעבר, משמש כנשיא קבוצת WeSure ויו"ר דירקטוריון חברת ההחזקות.

אמיל וינשל. צילום: ערן ירדני

בשלב הראשון לפעילותה התמקדה החברה בשיווק ביטוחי פרט לארגונים וקולקטיבים גדולים באמצעות התשתית הדיגיטלית שלה וכיום היא כבר מנהלת תיקי ביטוח רכב של כמה מהחברות הגדולות במשק. בהמשך השיקה את פעילותה בשוק הצרכני ולאחרונה דיווחה על למעלה מ-100 אלף פוליסות ביטוח.

בבסיס החברה עומדת פלטפורמה דיגיטלית חדשנית, המתקדמת מסוגה בעולמות ה-C2B, אשר פותחה במהלך השנתיים האחרונות במטרה לפשט את תחום הביטוח, הנתפס כמורכב וסבוך בעיני הלקוחות, ולהעניק להם שליטה מרבית בפוליסות הביטוח שלהם. המערכות הדיגיטליות של החברה עושות שימוש בכמה מהטכנולוגיות המתקדמות בעולם, תוך יישום פיתוחים פורצי דרך, המאפשרים לחברה להעניק ללקוח את היכולת לקבל שירות באופן אישי, עצמאי, בכל זמן ובכל מקום במחירים הטובים ביותר.

WeSure הנה חברת ביטוח מבוססת דיגיטל בכל שלבי "חיי הפוליסה", משלב הצעת המחיר, הצטרפות לביטוח, שירות לקוחות, טיפול באירועי ביטוח ותשלום התביעות (End to End Digital). כל זאת, תוך כדי שימוש בממשק ידידותי למשתמש, נגיש, אינטואיטיבי ופשוט, המאפשר ביצוע כל פעולה בכמה הקלקות בודדות, ללא צורך בהמתנה ארוכה לנציג טלפוני. עם זאת, כל תהליכי התביעות והשירות נתמכים גם על ידי מוקדי שירות כחלק מעמידת החברה בדרישות הרגולציה המקומיות. גם במוקדי השירות משולבת טכנולוגיה חדישה, כמו תקשורת יעילה באמצעות WhatsApp ושילוב של בוטים – על מנת להבטיח רמת שירות גבוהה.

המשאבים הרבים אותם השקיעה חברת WeSure בפיתוח תשתית דיגיטלית מהמתקדמות בעולם, מהווה עבורה פלטפורמה לפיתוח מוצרים חדשניים בתחום הביטוח כמו מיקרו-אינשורנס (ביטוח עבור סיכונים ספציפיים, לרוב בעלות כיסוי נמוכה) שלא קיימים כיום בשוק המקומי מהם יוכל ליהנות בקרוב הציבור הצרכני. הטכנולוגיה החדשנית של WeSure תאפשר לחברה להמשיך לפתח ולבנות מוצרי ביטוח ושירותים חדשים ומתקדמים בענף מסורתי שהיה מאופיין עד כה בקיפאון ושמרנות יתר.

ניצן צעיר-הרים. צילום: ערן ירדני

לאחר שבחודש אוקטובר האחרון השיקה החברה את הכלים הדיגיטלים לרכישת ביטוחי רכב און-ליין (פלטפורמת ה-B2C שלה) לציבור הרחב, פרסמה החברה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של שנת 2019, וממשיכה להציג צמיחה מרשימה בפעילות. את תשעת החודשים הראשונים של 2019 סיכמה החברה עם היקף פרמיות ברוטו של כ-84 מיליון שקל ורווח כולל לפני מס של כמיליון שקל. סך הנכסים של החברה הסתכם לכ-184 מיליון שקל.

למרות שמדובר בחברת ביטוח חדשה, WeSure כבר רשמה בתקופת הדוח רווח כולל לפני מיסים בזכות שימוש בטכנולוגיה חדשנית ומערך תפעול יעיל. בכוונת חברת הביטוח הדיגיטלית להציע בקרוב את שירותיה גם במדינות נוספות ברחבי העולם.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן