הפיתוח הישראלי שכבש את קיקסטארטר: מיליון דולר ב-24 שעות

Taga הישראלית נחשבת ליצרנית אופני-עגלה מובילה, שמוצריה משמשים לא מעט משפחות ברחבי העולם משנת 2008. אמש (ד׳) השיקה החברה קמפיין קיקסטארטר לאופניים משפחתיים חדשים הקרויים Taga 2.0, דגם המוצע תמורת תג מחיר קצת יותר נגיש מהדגמים האחרים של החברה שמתחילים ב-6,900 ש״ח בארץ.

לאלו מכם שלא מכירים, תגה הוא מעין הכלאה של אופניים ועגלת פרימיום; באמצעותו הורים יכולים להרכיב את ילדיהם על האופניים, תוך כדי שהם מבצעים פעילות גופנית. כמובן שזו ממש לא בעיה להוסיף מושב ילד לכל אופניים, אבל אותם אופניים הם גם עגלה לכל דבר שניתן לקפל ולהכניס בקלות לרכב (מה שלא ניתן לעשות עם כל אופניים). הקמפיין הישראלי קיווה לגייס כ-100,000 דולר בתוך חודשיים, אך המוצר הגיע ליעדו בתוך 8 דקות בלבד, וגייס כמיליון דולר אחרי פחות מ-24 שעות. נכון לרגע כתיבת שורות אלו הסכום עומד על 1,012,792 דולר שגוייסו מ-1,200 תומכים.

האופניים משולבי העגלה שעברו את יעד גיוס המימון תוך דקות | צילום: אתר Taga

אופניים מודולריים

הורים רבים מחפשים אחר דרכים נוחות יותר להתנייד ברחבי העיר עם ילדיהם, בטח אם הם מאסו בעומסים הכבדים בכביש הוא שפשוט אין ברשותם רכב (תל אביבים למשל). אופניים הם ללא ספק פתרון אידיאלי, אך מרבית הדגמים המשפחתיים אליהם ניתן לחבר כיסא ילד מאחור הם דו גלגליים, מה שפוגם כמובן ביציבות של האופניים וגם מקשה על התקשורת בין ההורה לילד.

ה-Taga 2.0 הם אופניים משפחתיים המובטחים להיות פרקטיים ובטוחים שכן כוללים 3 גלגלים. כמו כן, הדגם החדש משלב בתוכו יתרונות פרקטיים כגון תא מטען קדמי גדול, מושבי ילדים מתכווננים הפונים לחזית או לאחור, מתאם לבוסטר מהרכב וכן סככה עמידה לגשם או שמש. האופניים זמינים הן בגרסה רגילה והן בגרסה חשמלית המגיעה עם מנוע 36V 250W, מהירות מקסימלית של 25 קמ״ש וסוללת Li-ion 13Ah של סמסונג שאמורה להספיק לנסיעה למרחק של בין 32 ל-45 קילומטרים בין הטענה להטענה. שדרוג זה אגב, ייקר את העסק ב-600 דולר.

המשקל המקסימלי של הרוכב עומד על 110 ק״ג, מושב הילד ׳הראשי׳ יכול לשאת משקל של עד 35 ק״ג, המשני משקל מקסימלי של 23 ק״ג והמושב השלישי הממוקם מאחורי הרוכב – עד 25 ק״ג. לפי הגדרות היצרן האופניים יכולים לשמש ילדים מגיל חצי שנה ועד לגיל 8 (למרות שבתכלס, איזה ילד בן 8 יסכים שאמא שלו תרכיב אותו על האופניים?). כדי להתפרנס עוד קצת Taga מציעה גם ׳שורת אביזרים׳; כמו שבעגלה סטנדרטית יש מעין מוט אליו ניתן לחבר מובייל או צעצועים, כך גם באופניים של תגה ניתן להוסיף שולחן, מעמד לבקבוק ואפילו רובה מים.

האביזרים הנלווים מייקרים את העסק אך פותחים סל של אפשרויות | צילום: אתר Taga

כאמור החברה יצאה בקמפיין קיקסטארטר במסגרתו מציעה את האופניים במחיר זול משמעותית ממחיר המחירון. גרסת ה-Early bird כבר אזלה, אך אם תזדרזו נותרו עוד כמה מאות יחידות של אופניים עם תא אחסון המוצעים ב-650 דולר (2,513 ש״ח) לא כולל 119 דולר נוספים על דמי שילוח לישראל. המחיר הכולל הוא 768 דולר, שהם קצת פחות מ-3,000 ש״ח, אך שימו לב שהמחיר לא כולל מושב לילד. כמובן שלא מדובר על הדגם החשמלי שמייקר את העסק ב-1,933 ש״ח נוספים, ואז המחיר יטפס ל-5,000 ש״ח. האביזרים השונים שניתן להוסיף לאופניים מתחילים ב-25 דולר עבור מעמד לבקבוק ומגיעים עד ל-189 דולר עבור מושב ילדים כפול. בקיצור – מציאה זה לא, אבל המחיר נמוך באופן די משמעותי בהשוואה לדגם הנוכחי המוצע בארץ תמורת 7,000 ש״ח. זמן האספקה של האופניים מתוכנן לאוקטובר 2016.

צפו באופניים בפעולה

עוד בגיקטיים:

אפל מסירה משחק פרו פלסטיני וגורמת למהומה

גוגל ושיאומי מציגות יחד את Mi Box, קופסת טלויזיה חדשה

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן