הפריימריז בעבודה יוקדמו ל-14 בנובמבר. יחימוביץ' ברמז לאשכנזי: "אין צינון לכהונת מנהיג המפלגה"

יו"ר מפלגת העבודה והאופוזיציה, ח"כ שלי יחימוביץ', קיימה הבוקר (א') מסיבת עיתונאים בבית המפלגה ביד אליהו, והכריזה על ההודעה לה ציפו כולם – הקדמת הפריימריז בעבודה.

על פי תקנון המפלגה, ניתן לקיים את הפריימריז עד 14 חודשים מקיום הבחירות לכנסת, מה שמותיר ליחימוביץ' את קיום הבחירות עד חודש מרץ הקרוב. למרות זאת, אמרה יחימוביץ' כי הבחירות יתקיימו ב-14 בנובמבר, זמן קצר לאחר הבחירות לרשויות המקומיות.

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

"אנחנו מתכוונים לכנס בהקדם את ועידת מפלגת העבודה ולבקש לקבוע מועד לפריימריז אחרי הבחירות לרשויות המקומיות", אמרה יחימוביץ'. "בפריימריז האלה אני אבקש שוב את אמונם ותמיכתם של עשרות אלפי חברים במפלגת העבודה".

צילום: דוברות מפלגת העבודה

באשר למועמדתו האפשרית של גבי אשכנזי, רמזה יחימוביץ': "אני קוראת לכל מי שרואה עצמו ראוי להנהיג את מפלגת העבודה להצגי מועמדות ולהתמודד. אני מדגישה- דלתנו פתוחה, אין תקופת צינון לכהונה של מנהיג או מנהגית המפלגה"."אנחנו חומת המגן של 99 אחוזים מהישראלים שהממשלה הזאת פשוט לא סופרת. החומה הזאת צריכה להיות שלמה ואיתנה", אמרה יחימוביץ'.

ח"כ איתן כבל, הצפוי להתמודד מול יחימוביץ', תהה בסוף השבוע האחרון אם יו"ר המפלגה תאפשר הצטרפות של מתפקדים נוספים. "היא מאמינה שהיא עדיין חזקה מהסיבוב הקודם, אבל היא חלשה יותר ממה שהיא חושבת", אמר כבל, והוסיף: "היא מתנהגת בפחדנות, בכך שהיא נמנעת מפתיחת שורות המפלגה. אני משוכנע שאנצח אותה". יש לציין כי בשבועות האחרונים פוקדים יריביה של יחימוביץ' חברים רבים למפלגה.

בהכנת הידיעה סייעו יובל בגנו וגיל הופמן

לידיעה המקורית באתר דה פוסט

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן