הפרקליטות הכריעה: התיק נגד אייל גולן ייגנז בגלל "חוסר ראיות"

פרקליטות מחוז תל אביב הודיעה היום (ד') בשעות הצהריים לבאי כוחו של הזמר אייל גולן, כי הוחלט לסגור את התיק נגדו בפרשת "משחקי חברה" בעילה של חוסר ראיות מספיקות.

הפרשה התפוצצה בנובמבר 2013 בעקבות תלונה שהגישה נערה ביחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז תל אביב בגין עבירות מין, שבוצעו לטענתה בה ובמספר נערות נוספות. הקטינה סיפרה לחוקרים על יחסי מין שקיימו איתה מספר מעורבים, וביניהם גולן, בתמורה למתנות שקיבלה. הפרשה זכתה לכינוי "משחקי חברה" והזמר עוכב לחקירה, אולם שוחרר אחרי פרק זמן קצר.

כבר בתחילת הפרשה, טען גולן לחפותו וציין כי לא קיים יחסי מין עם קטינות, למעט מקרה אחד שבו במהלך אחד המפגשים התעקש לדעת את גילה האמיתי, וזאת אחרי שהציגה עצמה כבת 21. היא אישרה כי היא בת 17 וחצי, מה שגרם לו לעזוב, לדבריו, את הדירה. גולן, בחקירתו טען כי אביו היה זה שהביא את הנערות ואין לו כל קשר אליהן. בימים הקרובים אמור להתקיים שימוע לביטון, שייאלץ להתמודד עם טענות קשות בין היתר מהחקירה של גולן.

אחרי המכתב שהוציא אתמול לתקשורת, הסתפק היום גולן בהצהרה קצרה: "ברצוני להודות לאימי, לילדי ולקהל שאיתי על התמיכה לאורך כל הדרך.את שהיה על ליבי אמרתי וכתבתי אתמול".

גולן. התיק נסגר | צילום: יח"צ

מכתב במקום מסיבת עיתונאים

אתמול מסר גולן לכלי התקשורת את גרסתו לאירועים השונים שנקשרו בשמו לאחרונה. גולן התכוון לכנס מסיבת עיתונאים, אך טען כי נבצר ממנו לעשות זאת משום שפרקליטות מחוז תל אביב טרם סיימה את עבודתה בעניינו. עתה, נותר לראות האם לאחר ההכרעה, הוא יסתפק במכתב, או שיחליט שוב לפנות לציבור.

במכתב, שנשלח אתמול ממשרדו של איש יחסי הציבור רני רהב, טען גולן כי "בשלושת החודשים האחרונים אני עובר ימים קשים מאוד. אני מודע לכך שהציבור בישראל כועס ומבולבל לחלוטין ממה שקרה, וצר לי על כך. הימים הם ימים קשים עבור ילדיי, אמי ואני עצמי. נקלעתי לסיטואציה מאוד מאוד קשה ולא נעימה".

לדבריו, המתלוננות נגדו העידו עדויות שקר במשטרה, בעטיין, "נוצר מצב אבסורדי ומבלבל – כאילו אני עשיתי מעשים שלא יעשו. ברצוני להבהיר, כי מעולם לא עשיתי מעשה שלא יכבד אישה או גבר במדינת ישראל".

גולן הבהיר כי נהג באופן מוסרי, מלבד מקרה אחד, שכלל "סיטואציה מביכה עליה העדתי במשטרה, בה הגיע אבי עם שתי בחורות, אחת מהן העידה שהיא בת 21 . חשדתי, וכשהודתה שהיא בת 17.5 עזבתי את הדירה". גולן הוסיף כי נדהם לגלות שאנשים מסביבו השתמשו בשמו לשווא לדברים פסולים מיסודם, מה שנוגד את ה"אני מאמין שלי".

"לצערי הרב", כתב גולן, "אני מבין היום שכמה אנשים שהיו מסביבי לא הלכו בדרך שלי. כשאתה נמצא בפסגה אתה לא מסתכל ימינה ושמאלה ואתה מתמקד בעשייה, באהבת הקהל ואולי לפעמים מסתנוור, אבל נוצר מצב שאנשי האמון שלך עושים דברים שלא יעשו, ואני מצר על כך בכל לבי. כמובן שאת האנשים הללו פיטרתי באופן מיידי מחברת ליאם הפקות".

גולן הוסיף כי גם רצונו בקרבתו של אביו – היה טעות. "מסתבר שכל אדם, גם אם קוראים לו אייל גולן, והוא זמר בישראל, רצה ורוצה גם את אבא שלו על ידו, אך לצערי הרב טעיתי בכך", כתב "מפח הנפש שלי גדול ביותר".

הזמר חזר לפני שבוע מסיבוב הופעות בארה"ב וזכה לקבלת פנים צוננת, כאשר עוכב על ידי אנשי המכס. מאז התפוצצות הפרשה, פרץ גל של מחאות, כאשר ארגונים הודיעו על ביטול הופעותיו. צמד המגישים, אורלי וגיא, אף החליטו לא להופיע בפסטיבל בעקבות נוכחותו של הזמר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן