הצלחה ישראלית: אפליקציית המדיה WhipClip גייסה 40 מיליון דולר

מיזם אפליקציית המדיה WhipClip" של היזמים רון צוקרמן ואורי בירנבאום גייס כ-40 מיליון דולר. גיוס זה מצטרף לשני סבבי גיוס קודמים שביצעה החברה בסך 22 מיליון דולר. הגיוס מובל על ידי ענקית ניהול הנכסים האמריקאית, Eminence Capital, הנאמדת בכ-6.4 מיליארד דולר.

האפליקציה מאפשרת לאוהדים ליצור באופן חוקי וידיאו קליפים משלהם לתוכניות טלוויזיה פופולריות, יומני חדשות וקליפים מוזיקליים, ולשתף אותם באופן מיידי ברשתות החברתיות, כמו גם במייל ובהודעות טקסט. בנוסף, WhipClip מאפשרת לצופים לחפש באמצעות מנוע חיפוש את הקטעים שברצונם לשתף מהתכנית הנוכחית ותכניות קודמות.

רון צוקרמן, ממיסדי WhipClip | צילום: יח"צ

רון צוקרמן, ממייסדי WhipClip ציין בעקבות הגיוס, כי "השקעה זו תסייע בהאצת פיתוח המיזם ותסייע לצמיחתה של החברה ולהגעה לקהלים ושותפי תוכן נוספים". כחלק מהסכם הגיוס, תצטרף Eminence Capital למועצת המנהלים של החברה, אשר מנוהלת מלוס אנג'לס, ומרכז הפיתוח שלה ממוקם בהרצליה.

באפריל השנה, האפליקציה הייתה שותפה להיסטוריה בארה"ב, בשבירת שיא השיתופים הגדול ביותר אי פעם ברשתות החברתיות בארה"ב, כאשר אפשרה ליצור ולשתף קליפ מתוך תכנית הטלוויזיה ששודרה בערוץ קומדי סנטרל. מלבד זאת, האפליקציה החלה לשתף פעולה עם רשתות כמו ABC, CBS ו-FOX ועם לייבלים של מוזיקה כמו יוניברסל מיוזיק גרופ וסוני מיוזיק.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן