הקצין שנלקח בשבי: סג"מ הדר גולדין; "לפני חודשיים התארס"

דובר צה"ל התיר לפרסם כי סגן-משנה הדר גולדין, קצין בחטיבת גבעתי, בן 23 מכפר סבא – הוא שעל פי החשש נחטף ע"י ארגון חמאס. מול ביתו של קצין צה"ל שלפי החשש נחטף הבוקר (ו') בדרום רצועת עזה על-ידי מחבלים, נמצאים אנשי תקשורת ואנשי ביטחון רבים.

ד"ר שמחה גולדין, אביו של הקצין החטוף סג"מ הדר גולדין, אמר בפתח ביתו: "אנחנו מחזקים את צה"ל במערכה מול החמאס ובטוחים שצה"ל לא יפסיק עד שהוא יהפוך כל אבן כדי להחזיר את הבן שלנו הביתה בריא ושלם". כמו כן, האב ביקש מכלי התקשורת להתפנות מהשכונה לקראת כניסת השבת.

ראש עיריית כפר סבא, יהודה בן חמו, אמר כי "המשפחה עדיין מתכנסת בתוך עצמה ולא מתקשרת. העירייה תספק מאבטחים על מנת שלא יכנסו זרים לבניין".

יש לציין כי משפחתו של גולדין שומרת שבת ומסורת, גרה בחו"ל ועלתה ארצה. להדר אח תאום ועוד שני אחים נוספים. לפני כחודשיים הוא התארס לבת זוגו. גולדין למד בבית ספר יסודי בר אילן ולאחר מכן בתיכון כפר בתיה, לפני שהתגייס לצה"ל. בבית המשפחה נמצאים כעת עובדים סוציאליים וקצין נפגעים.

חבר של המשפחה אמר לעיתונאים כי "ההורים מאד אופטימיים ומקווים לטוב, מקווים שיעשו הכל כדי לחלץ את הבן. עם זאת, המשפחה מזועזעת ממה שקרה. הוא בחור מקסים, מאד סימפטי, הוא גם מוזיקאי בנוסף להיותו קצין".

סג"מ הדר גולדין, נלקח בשבי במהלך ניסיון לאיתור מנהרה

הבוקר, סמוך לשעה 9 וחצי בבוקר, כוחות של גבעתי סרקו מבנה לגביו היה מידע מודיעיני. הכוחות ניסו לאתר מנהרה ונכנסו לתוך המבנה.

במהלך הכניסה או במבנה עצמו מחבל מתאבד מתקרב אליהם ומפוצץ את עצמו, כתוצאה מהפיצוץ נהרגו שני חיילים ואז התבצעו חילופי אש כבדים, במהלכם נחטף סג"מ הדר גולדין. גורמים צבאיים מוסרים כי "חזרנו לפעילות תקיפה מלאה".

לכתבה במעריב השבוע

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן