הראל תרכוש מרבוע כחול חצי ממתחם קומברס ב-143 מיליון שקל

חברת ההשקעות הראל חתמה על הסכם עם רבוע כחול נדל"ן לרכישת חצי מפרויקט הקמת מתחם קומברס ברעננה בעלות של 143 מיליון שקל. על פי ההסכם, הראל תצטרף כשותפה שווה בפרויקט ותקבל 50% מהזכויות במקרקעין ומימון משותף של הקמת מבנה בן 16 קומות המושכר במלואו לחברת קומברס. היקף ההשקעה הכולל בפרויקט צפוי להסתכם בכ-285 מיליון. 

מחברת הראל נמסר כי על פי ההערכות, תשואת החברה מהעסקה תהיה למעלה מ-8%. מדובר בתשואה עודפת יחסית לעסקאות אחרות באזור הנובעת מהרווח היזמי. הראל מוסרת כי סיכוניו של הפרוייקט, ביניהם: משך זמן בניין הפרויקט, עלות הבנייה ושיווקו גודרו בהצלחה.  

הפרויקט אשר ממוקם ב"קריית אתגרים" באזור התעשייה הצפוני של רעננה, כולל כ- 25.5 אלף מ"ר להשכרה הפרוסים על פני 16 קומות של מבנה משרדים, כמו גם 868 מקומות חניה. בנוסף לשטחי המשרדים, המבנה צפוי לכלול חדר כושר, אודיטוריום, חדרי ישיבות והדרכה וקפיטריות. 

פרויקט מתחם קונברס ברעננה | הדמייה: משה צור אדריכלים

בניית בניין המשרדים צפויה להסתיים לקראת סוף 2014, אז יושכר במלואו לחברת קומברס אשר צפויה לעבור ממיקומה הנוכחי ברמת החייל. חוזה השכירות שנחתם עם קומברס הינו ל- 10 שנים, עם אופציה ל- 5 שנים נוספות.

גדי בן חיים, מנהל תחום הנדל"ן בהראל ביטוח ופיננסים, מסר: "בהתאם לאסטרטגיית ההשקעות בנדל"ן של הראל, בחרנו בפרויקט איכותי המשלב מיקום אטרקטיבי עם נגישות וביקושים גבוהים, חוזה שכירות ארוך טווח עם שוכר יציב, ותשואה גבוהה מתשואת השוק". 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן