הרובוט נחת: אפליקציות חובה לאנדרואיד

Quickoffice® Pro: בשביל המסמכים

אנחנו עדיין תלויים בביל גייטס, או לכל הפחות בוורד, באקסל ובפאואר פוינט שהוא המציא. אפליקציית ה־Quickoffice Pro מאפשרת לערוך מסמכי אופיס ו־PDF, ואף לשתף אותם ברשת. לאפליקציה גישה מובנית לפלטפורמות אחסון כמו דרופבוקס, גוגל דוקס ואחרות.

מחיר במרקט: כ־53 שקל

 

Exchange by TouchDown Key: כדי להסתנכרן

אפליקציה זו מאפשרת לסנכרן את האימייל, היומן, אנשי הקשר והמשימות מתוך המחשב בעבודה. היא שמה דגש על אבטחת מידע כמו גם על הפרדה מוחלטת בין חשבון האימייל הפרטי לבין זה של העבודה, כך שלמעסיק אין גישה לתכתובות הפרטיות שלכם. האפליקציה נוחה לניהול ולשימוש ותומכת בווידגי'טים.

מחיר במרקט: כ-72 שקל

 

The Motley Fool: להישאר מעודכנים

אפליקציה המספקת מידע רב ומפורט על מניות והשקעות, לרבות עדכוני חדשות כלכלה, מידע סגמנטלי, מאמרים וכדומה. ניתן לתייג את המידע מתוך האפליקציה ולשתף בפייסבוק או בטוויטר, או לשלוח באימייל.

מחיר במרקט: חינם

 

PayPal: גם באפליקציה

כולם מכירים את פייפאל, אבל חשבנו שכדאי להזכיר שגם להם יש אפליקציה מצוינת במרקט. האפליקציה מאפשרת לבצע תשלומים, לנהל רשימת חברים מובנית, לחלוק איתם תשלומים, לנהל את החשבון בצורה מאובטחת ולשלם באמצעות חשבון הפייפאל, ללא צורך בחשיפת פרטי כרטיס האשראי.

מחיר במרקט: חינם

 

Tel-Aviv Ticker: עוקבת אחר מדדים

Tel-Aviv Ticker מציגה את מדדי תל אביב 100, 75, 25 והנדל"ן. ישנה גם האפשרות להתעדכן בשערי הדולר והיורו. החיסרון של האפליקציה הוא שהיא סגורה ולא גמישה, כך שלא ניתן להוסיף תמהיל מניות למעקב בהתאם לצורך האישי.

מחיר במרקט: חינם

 

Forbes Mobile: לא רשמי

כיוון שאתם קוראים ברגעים אלה את מגזין זה, סביר להניח שגם התכנים שנמצאים באתר Forbes.com יעניינו אתכם. עם זאת, יש לציין, כי זו אינה גרסה רשמית מטעם פורבס, אלא יוזמה עצמאית של מפתח האפליקציה.

מחיר במרקט: חינם

 

Locale: מתאימה את הצלצול

מכירים את הביטוי saved by the bell? יש גם מצבים שבהם צלצול זה הדבר האחרון שאתם צריכים. האפליקציה הזו תאפשר לקבוע הגדרות לנייד על פי מיקום. כלומר, להגדיר שבמקום מסוים, בטווח שעות ספציפי, המכשיר יפעל באופן כזה או אחר. נניח, מהשעה 20:00, כאשר אתם בבית, הוא יעבור אוטומטית למצב רטט.

מחיר במרקט: כ־36 שקל

 

msnbc.com: להתעדכן בחדשות

האפליקציה מציעה את החדשות המתפרצות, המאמרים וסרטוני הווידיאו של msnbc.com מבית היוצר של מיקרוסופט ורשת NBC.

מחיר במרקט: חינם

 

World Newspapers: לצרכני החדשות הכבדים

מכורים לחדשות, אבל כבר עברתם על כל העיתונים בסביבה? אלפי עיתונים בינלאומיים ומקומיים מחכים לכם במקום אחד. האפליקציה מציגה למעלה מ־6,000 עיתונים מיותר ממאה מדינות. הממשק ידידותי ומאפשר חיפוש נוח.

מחיר במרקט: חינם

 

Zynga Poker: לשחק עם החברים

אין צורך להכביר במילים, מדובר באחת מהאפליקציות הפופולריות ביותר במרקט. ב־Zynga Poker (מבית היוצר של ענקית המשחקים זינגה, שהביאה לעולם את פארמוויל) משחקים אונליין, כולל צ'אט חי, ממשק ויזואלי מצוין ועוד.

מחיר במרקט: חינם

 

______________________________________________________________________

האנדרואיד טוב מהאייפון?

קצב הצמיחה (שלא לומר ההשתלטות על השוק) של מערכת ההפעלה של גוגל, אנדרואיד, הוא מסחרר. בעוד שאפל מכתיבה גבולות גזרה ברורים ונוקשים (לטוב ולרע), האנדרואיד היא מערכת פתוחה, שמעניקה למשתמש הקצה מגוון אפשרויות גדול יותר, מסוג המכשיר ועד לספק התקשורת.

הנה חמש סיבות שמעניקות לאנדרואיד יתרון על פני מערכת ההפעלה של אפל, ה־iOs.

  • לחבר'ה שעומדים מאחורי הפלטפורמה (כלומר, גוגל) לא באמת אכפת אם "פרצתם" אותה, ואם כן, איך בדיוק עשיתם זאת. מאותה סיבה גם המרקט הוא שוק פתוח ודמוקרטי, המאפשר לכולם "לקחת חלק בחגיגה".
  • באנדרואיד אפשר להריץ אפליקציות רבות במקביל בצורה נוחה ויעילה.
  • מערכת ההפעלה תומכת בפלאש.
  • היא "רצה" על עשרות מכשירים.
  • לגלקסי s2 יש מספר יתרונות במפרט הטכני, בהשוואה לאייפון. לדוגמה, מסך גדול יותר, משקל קטן יותר וחיי סוללה ארוכים יותר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן