הרווח הנקי של שופרסל זינק ב-45% ל-55 מיליון שקל

שופרסל, פרסמה הבוקר את דוחותיה לרבעון הראשון של שנת 2013 בו דיווחה על רווח נקי של 55 מיליון שקל – זינוק של 44% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד אז עמד הרווח על 38 מיליון שקל.

הרווח התפעולי ברבעון הראשון השנה, בנטרול הרווח מעסקאות נדל"ן, הסתכם ב-71 מיליון שקל ובשיעור של 2.4% בהשוואה ל-37 מיליון שקל ובשיעור של 1.3% ברבעון המקביל אשתקד. מדובר בגידול של 34 מיליון שקל (91.9%). על פי הדוחות השיפור ברווח התפעולי נבע כתוצאה מהגידול בהכנסות ומהעמקת מבצעים ברבעון המקביל אשתקד.

שופרסל היא רשת הסופרמרקטים הגדולה בישראל המפעילה 274 סניפים ומעסיקה כ-12.5 אלף עובדים. החברה דיווחה על הכנסות בסך 2.98 מיליארד שקל, לעומת הכנסות של 2.8 מיליארד שקל – עלייה של 5% לעומת הרבעון הראשון בשנת 2012.

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל | צילום: סיון פרג'

"הרבעון הראשון לשנת 2013 התאפיין בשיפור משמעותי הן במכירות והן ברווחיות של החברה, לאור התחזקות במכירות החברה בערוצי הדיסקאונט לצד שיפור ערוצי המכירות האחרים", אומר מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן אחרי פרסום הדוחות.

"החברה הציבה לעצמה כמטרת על להיות עם הפנים ללקוח ולתת לו הצעה המתאימה לצרכיו ורצונותיו. אסטרטגיה זו תואמת את צרכי התקופה ואת רצון הצרכנים בישראל ואנו בשופרסל מאמינים כי יישומה של תפיסה זו יאפשר את שימור מובילותה של החברה ואת המשך הצמיחה,.

 

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן