הרכב הופך לחכם: אורנג' השיקה התקן חדש המחבר את מחשב הרכב לרשת

אורנג' נכנסת לתחום ה-Internet of Things ותאפשר לראשונה חיבור של מחשב הרכב לרשת האינטרנט. החיבור מתאפשר הודות לרשת ה-G4 המוסגלת לאפשר מהירות גלישה מספיקה גם בתנועה.

ההתקן חדש שהושק היום – Orange smart drive, יעניק נתונים וחיווי בזמן אמת על מערכות הרכב, צריכת הדלק ואופי הנהיגה. ההתקן החדשני יעביר את הנתונים הישר אל הסמארטפון באמצעות אפליקציה ייעודית ויוכל להתריע למשל על נהיגה שוחקת רכב, תקלות ונסיעה במהירות מופרזת.


נתונים על הנהיגה בזמן אמת | צילום: יח"צ

במקביל חתמה אורנג' על הסכם שיתוף פעולה עם חברת הביטוח AIG וחברת מאיר יבואנית הונדה וולבו. במסגרת הסכם זה תספק AIG הנחה בביטוח הרכב לכל הנהגים לרבות לנהגים צעירים שברכב בו הם נוהגים מותקנת האפליקציה. ללקוחות החדשים תינתן הנחה מידית בגובה 10% בביטוח הרכב, ובנוסף, בעת חידוש הפוליסה יוכלו הלקוחות ליהנות גם מהנחה משמעותית, בגובה של עד 30%. בנוסף, חברת מאיר התחייבה להתקין את ההתקן באלף רכבי Honda הראשונים שימכרו עם השקת האפליקציה ותעניק ללקוחותיה את השירות חינם למשך שנה.


שירות חינם לשנה עבור 1,000 רכבי הונדה הראשונים שימכרו | צילום: יח"צ

ההתקן מותאם לרכבים פרטיים ששנת הייצור שלהם היא 2004 והלאה. הוא ניתן בהשאלה וללא תשלום, אך עלות השירות והאפליקציה היא 24.9 שקל בחודש. התקנת ההתקן פשוטה ונוחה לביצוע באופן עצמאי.

"ההשקה היום היא סנונית ראשונה למגוון שירותים שנפעיל בפלטפורמת ה-Internet of Things אותה אימצנו בדומה למפעילות מתקדמות בעולם, לטובת לשיפור חיי היומיום של הציבור בישראל", אמר חיים רומנו, מנכ"ל פרטנר.


מנכ"ל פרטנר, חיים רומנו | צילום: סיון פרג'

גם שמואל אבואב, מנכ"ל עמותת אור ירוק לבטיחות בדרכים ברך על השקת המוצר ואמר כי "העמותה תומכת ומעודדת שימוש נרחב במערכת חכמות לניטור ושיפור הנהיגה באמצעות מתן משוב על איכות ובטיחות הנהיגה".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן