השוואת מחירים ורשת חברתית למטיילים – הכירו את Xplorer

עעל דבר אחד אין ויכוח: ישראלים אוהבים לטייל. הצעירים שאחרי השירות הצבאי, המבוגרים אחרי תקופה קשה בעבודה ובאופן כללי – הגוף והנפש לפעמים זקוקים קצת לפסק זמן והמעבר מהנוף המוכר אל הנוף החדש לתקופת זמן מסויימת מהווה התנתקות מהעבודה והשגרה היומיומית.

במרוצת השנים, עשרות אלפי אתרים מרחבי העולם המכוונים לקהל התיירותי הוקמו במטרה לספק למטיילים את המידע שהם צריכים לקראת הטיול – בין אם מדובר באתרים המשלבים חבילות של דילים הכוללים טיסה + לינה ומסלולים מאורגנים מראש ובין אם מדובר באתרים הכוללים מידע כללי על מגוון יעדים תיירותיים ברחבי העולם.

אך עדיין, הבעיה הכי גדולה בתיעוד המקומות שבהם ביקרתם ברשתות חברתיות שונות, היא העובדה שהתמונות שהעליתם או הסיפורים שסיפרתם רלוונטיים רק למספר דקות לצפייה על ידי החברים שלכם בפיד, והופכות לארכיון חסר משמעות כעבור מספר דקות. על מנת לפתור את הבעיה הזו, סטארטאפ ישראלי חדש מרחובות בשם Xplorer, אשר הוקם על ידי ליאור קורן ואיתמר קוטלר, החליט להרים את הכפפה ולשלב את כל התחומים לרשת חברתית אחת גדולה המהווה את המרכז החברתי למטיילים ברחבי העולם.

רשת חברתית למטיילים, ולמקומות בהם הם מטיילים

Xplorer הוא למעשה רשת של מטיילים ומקומות ברחבי העולם, אשר המטרה המרכזית שלה היא תיעוד חווית הביקור והמלצות על מקומות מסביב כיעדי טיול. צוות הפיתוח של האתר עשה זאת על ידי שיוך דף או Wall כפי שאנחנו מכירים אותו מפייסבוק, גם למקומות וגם לאנשים, כך שניתן לצפות בכל יעד בעולם בצורה מרוכזת, לצד מידע טכני כגון מזג אוויר, השעה המקומית או שער החליפין המקובל באותו האזור, עדכונים עבור פעילות המטיילים שביקרו באותו המקום והמלצות אישיות. הרשת החברתית הזו מאפשרת למטייל לקבל את מירב המידע בצורה אמינה ואיכותית ולחבר את המידע ליצירת הטיול והחופשה שמתאימים לו באופן אישי.

בעת ההרשמה לאתר, כל משתמש מקבל, בדומה לרשתות חברתיות אחרות, דף אישי משלו, אותו הוא יכול למלא במסלול הטיולים שהוא ביצע ברחבי העולם ואת כל המידע שהוא תיעד במהלך הטיול, בין אם מדובר בתמונות, סיפורים, טיפים או כל מידע אחר. עבור אותו האיזור, במקביל, נבנה דף אישי משלו אותו הקהילה בונה על ידי תיעוד אישי של כל מטייל, המשותף בדף המקום כפיד חברתי לכל דבר ועניין בו מוצגת כל פעילות המטיילים שביקרו באותו המקום, והמשתמשים יכולים לעקוב אחר העדכונים הנוגעים לאותו האיזור ולקבל חיזוקים, או המלצות לא לנסוע, עבור חופשה מתוכננת.

צילום מסך

בנוסף לרשת החברתית המאפשרת לרכז את כל המידע התיירותי בקלות על פי מקומות, ב-Xplorer החליטו להוסיף לאחרונה גם מנוע השוואת מחירים המאפשר למטייל לבחון את כל הפרטים הרצויים לפני הנסיעה לכל יעד, כגון כמה עולה לטוס אליו, עלויות הלינה, השכרת רכב, פעילויות מקומיות כמו סיורים, הצגות, מופעים ועוד. כל המידע נאסף על ידי מנוע השוואת מחירים האוסף סטטיסטיקות ממספר ספקי שירות, ויודע להציג את המחיר האטרקטיבי ביותר עבור כל שירות, בזמן אמת, תוך הסתמכות על הזמנות אמיתיות של מטיילים.

אחד הפיצ'רים השימושיים ביותר במנוע השוואת המחירים של Xplorer, הוא העובדה שניתן לראות באופן מסודר לוח שנה המציג, לדוגמא, את מחירי החדר הרצוי בכל החודש, כך שניתן לדעת באילו ימים החדר, או בית המלון יקרים יותר להזמנה או את מחירי החבילות בחג הפסח הקרוב, כאשר מתכננים את החופשה המשפחתית הבאה, כך שניתן לחסוך כסף רב באמצעות פעולה פשוטה יחסית, החוסכת למשתמש את החיפוש הידני עבור כל חדר וחדר, כפי שמשתמשים נוטים לעשות בדרך כלל.

כמו כן, המשתמש מסוגל, באמצעות הפלטפורמה של Xplorer לבצע הזמנת אטרקציות מראש, כגון סיורים מקומיים בתוך ערים, כרטיסים להופעות וכו' – במחיר אשר הרבה פעמים הרבה זול יותר מהמחיר הנכלל בחבילה תיירותית – כך שגם בתחום הזה המשתמש יכול לחסוך כסף רב תוך שימוש בפלטפורמה.

המודל העסקי של Xplorer מבוסס על עמלה בגין רכישות דרך האתר באמצעות מנוע השוואת המחירים ופרסום ממוקד יעד. לדוגמא, במידה וסוכנות נסיעות מעוניינת לשווק דברים הקשורים לעיר כזו או אחרת, למשל לונדון, יופיעו פרסומות בפיד השייך ללונדון. נכון לעכשיו, המיזם כבר מצליח ליהנות מהכנסות דרך מנוע השוואת המחירים שלו ודרך מנגנון הפרסום הלא-אגרסיבי באתר, וכבר ביום ההשקה פעילים בו מספר גדול של משתמשים.‎

בסך הכל, Xplorer מהווה מעין One-Stop-Shop למטיילים ומאפשר להם לתכנן את הטיול שלהם בלחיצת כפתור מבלי לצאת מהאתר עצמו. כמובן, בכל זאת, מומלץ תמיד להיעזר ולבדוק מקורות אחרים ואתרי השוואת מחירים נוספים לפני שמבצעים את ההזמנה, אך אין ספק שלמי שמחפש אתר בעברית הכולל את כל המידע שרק תרצו לקבל ביחס ליעד שלכם והמקומות שניתן להגיע אליהם סביבו, Xplorer הוא בהחלט אחד מהמקומות בהם שווה לכם לבקר.

לידיעה המקורית באתר גיקטיים

עוד בגיקטיים:

ScaleIO נמכרת לענקית פתרונות האחסון והמידע EMC

Cortica הישראלית מגייסת 6.4 מיליון דולרים

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן