וואווי משיקה מכשיר חדש ונכנסת לעולם המחשבים

יצרנית הסלולר השלישית בגודלה בעולם, וואווי (Huawei) צפויה להשיק בקרוב את מכשיר ה-P9 וכבר השבוע ניתן היה למצוא ברחבי הרשת הצצות למכשיר החדש. ה- P9 הוא יורשו של מכשיר ה-P8, שנחשב להצלחה. יותר מכך, מנכ"ל החברה בשנים האחרונות, קובי כליף, גורס כי האיכות אותה מספקים המכשירים הסינים הזולים יחסית לא יורדת מזו של סמסונג ו-LG. "נושא האיכות הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר בשבילנו. המכשיר שיושק בקרוב מביא איתו בשורה גדולה ומהפכנית לשוק", הוא אומר. "וואווי מנצחת בגדול. מסקר שערכנו עולה כי צרכנים שקנו מכשירים מסדרת ה-P הם שבעי רצון".

בתקופה קצרה תפסה וואווי כחמישה אחוזים מנתח השוק בתחום הסלולר. "זה שוק תחרותי מאוד, ואנחנו אגרסיביים ביעדים שלנו", אומר המנכ"ל שמספר כי החברה הסינית עושה דרכה גם לתחום הטכנולוגיה הלבישה. "בתוך שנתיים מהיום תחלוש וואווי על 15% מנתח השוק בישראל. אנו רואים מגמה ברורה במסגרתה הצרכנים מבינים שאפשר לקבל מוצר מצוין במחיר שפוי ואטרקטיבי שלא עולה על 2,500 שקלים".

קובי כליף | צילום: יח"צ

בין המוצרים המשלימים בתחום שמציעה החברה ישנו שעון חכם, שזכה להצלחה גדולה בישראל, לא רק בשל היכולות הטכנולוגיות שלו: אחד הנושאים החשובים לצרכנים בתחום הזה הוא עיצוב המוצר. השעון החכם של וואווי זכה בשנת 2015 בפרס עיצוב. בין האפשרויות המתקדמות של השעון ישנה האופציה לנטר את זמן ואיכות השינה של הלובש, כמו גם קבלת הודעות הנשלחות לטלפון הנייד.

תחום נוסף אותו בוחנים בחברה הוא הכניסה לעולם המחשבים הניידים. בשנים האחרונות ירד השימוש בטאבלטים כאמצעי לעבודה ו"הם הפכו לכלי בידורי", אומר כליף. "אני חושב שהמגמה היא חזרה למחשבים הניידים ובתקופה הקרובה תהיה לוואווי בשורה בתחום ע ם מוצר שמשלב מחשב נייד וטאבלט המעוצב בצורה מרשימה מאוד".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן