וול סטריט נסגרה בירוק; אפל צללה 8% בעקבות דוחות בינוניים

וול סטריט נסגרה בעליות שערים קלות לאחר נעילה שלילית אמש.

הנאסד"ק עלה ב-0.3%, הדאו ג'ונס עלה ב-0.6%, וה-S&P 500 עלה ב-0.6%.

אמש לאחר תום המסחר פרסמה אפל את דוחותיה לרבעון האחרון של 2013. הרווח הסתכם ב-13.1 מיליארד דולר או 14.5 דולר למניה, וההכנסות הסתכמו ב-57.6 מיליארד דולר. מצד אחד, היה זה הרבעון המכניס ביותר בהיסטוריה של החברה, אולם הרווח הנקי היה זהה לרבעון המקביל בשנה שעברה, 13.1 מיליארד דולר. האכזבה הגדולה ביותר הגיעה מגזרת האייפון. מכירות הסמארטפון אמנם רשמו עלייה של 7%, אך עדיין היו נמוכות משמעותית מהתחזיות שצפתה אפל למכירת 57 מיליון מכשירים אולפ בפועל נמכרו כ-51 מיליון בלבד. בעקבות הדוחותצללה היום אפל ב-8%.

צילום: רויטרס

חברת אבטחת המידע הישראלית צ'ק פוינט דיווחה על הכנסות של כ-387 מיליון דולר ברבעון ורווח למניה של 98 סנט. האנליסטים המסקרים את החברה ציפו להכנסות של כ-383 מיליון דולר ורווח של 95 סנט למניה. החברה גם הודיעה כי תרכוש בחברה חלק ממניותיה. בעקבות הדוחות עלתה המניה בכ-4%.

היום נפתחה בארה"ב ישיבת הפד בת היומיים שבסיומה יוחלט האם ובאיזו מידה להמשיך את צמצום ההרחבה הכמותית שהחלה בחודש שעבר. רוב ההערכות מדברות על כך שהצמצום ימשך כמתוכנן, אך לאור דוח התעסוקה המאכזב שפורסם לפני כשבועיים ואי היציבות הפיננסית בעולם, יתכן שיוחלט לדחות את המשך המהלך.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן