ועידת הצעירים של פורבס אירופה תתקיים בחודש הבא בברלין

יותר מאלף אנשי עסקים צעירים ומבטיחים יתכנסו בראשית חודש דצמבר בפסגת Under30 של פורבס אירופה

ועידת Under30 של פורבס אירופה תתקיים השנה בברלין בראשית חודש דצמבר. הבחירה בברלין משקפת את התפקיד המרכזי שמילאו היזמות והחדשנות בהמצאתה מחדש של העיר כמנוע עולמי של צמיחה כלכלית ומנהיגות חברתית במשך שלושים השנים שחלפו מאז איחודה.

הוועידה תאחד יותר מאלף מאנשי העסקים הצעירים והמשפיעים ביותר באזור כדי שילמדו זה מזה ויצרו שיתופי פעולה.

פאנלים, ראיונות, הופעות והרצאות מפי כמה מאנשי המפתח המצליחים בעולם. צילום: פורבס


"יום השנה השלושים לנפילת חומת ברלין הוא תזכורת למהפך שיצר הקפיטליזם היזמי", אמר רנדל ליין, מנהל התוכן הראשי של פורבס ארה"ב. "שלושה עשורים לאחר התמוטטות הקומוניזם ואיחוד העיר, ברלין היא אחד המרכזים המרתקים בעולם לסטארט-אפים שאפתניים והיא משמשת תפאורה מעוררת השראה לקראת אירוע הפסגה השני שלנו של Under30 אירופה. בשנה ההיסטורית הזו, נפגיש את היזמים הצעירים המשפיעים מרחבי האזור כדי להחליף רעיונות, ליצור שותפויות משמעותיות ולפיתוח פתרונות מעשיים לכמה מהאתגרים הדחופים ביותר בעולם".

הפסגה תתקיים בין 1-4 בדצמבר במלון הסטודנטים (TSH), מלון הכולל מודל אירוח שמשלב למידה ועבודה משותפת כדי לאפשר צמיחה של קהילה בינלאומית מחוברת של האחראים לביצוע השינויים. מלון הסטודנטים בברלין ייפתח בספטמבר 2019 ופסגת ה-Under30 של פורבס תהיה האירוע הראשון שמתארח במקום החדש.

על פי ההצלחה של ועידת Under30 אירופה, שנערכה באמסטרדם בשנה שעברה גם במלון סטודנטים – מהדורת 2019 תציג סדר יום עמוס של תוכן רב עוצמה, הכולל פאנלים, ראיונות, הופעות והרצאות מפי כמה מאנשי המפתח המצליחים בעולם. המשתתפים יוכלו גם ליהנות מחוויות תרבות ייחודיות ברחבי ברלין, בנוסף להזדמנויות נטוורקינג שאין כדוגמתן.

https://www.forbes.com/forbes-live/event/2019-under-30-summit-europe/

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן