חברת פיליפ מוריס השיקה את האייקוס החדש בישראל

אחרי השקתו הרשמית ביפן, חברת פיליפ מוריס השיקה אמש בישראל את הדור הבא של האייקוס באירוע נוצץ. יצרנית האייקוס חשפה באירוע את הדגמים החדשים: אייקוס 3 ואייקוס 3 מולטי, הפועלים בטכנולוגיה של חימום מקלוני טבק ללא שריפתו ומיועדים כאלטרנטיבה למעשנים בגירים המחפשים חווית טבק מספקת ללא עשן.

הצגת הדגמים החדשים: אייקוס 3 ואייקוס 3 מולטי | צילום: יח"צ/אור גפן

יתרון נוסף ומשמעותי של האייקוס הוא ריח הסיגריות שמנוטרל בעת העישון – המוצר לא מפיק עשן ולכן אין ריח של סיגריות שנצמד לבגדים והשיער.

אייקוס 3 קיבל מתיחת פנים ובגרסתו החדשה מגיע מעוצב וקומפקטי יותר מגרסתו הקודמת. כך גם אייקוס 3 מולטי מעוצב בצורה שיתאים לכיס. בנוסף, זמני הטענה התקצרו והוא יכול להכיל 10 שימושים ברציפות ללא צורך בטעינה. כמו כן, הדגמים החדשים מגיעים עם תאורת לד ו-500 שילובי צבעים.

אייקוס. מתאים לכיס | צילום: יח"צ/אור גפן

אירוע ההשקה נערך באולם האירועים "שבע" בתל אביב. לצד הצגת הדגמים החדשים, הציגה החברה גם מוצרים משלימים שיאפשרו לצרכנים לעצב להם את המכשירים בהתאמה אישית.

השקת הדגמים מהווה בשורה גדולה עבור ציבור המעשנים בישראל – הזדמנות להחליף את הסיגריות והעשן באייקוס 3, שלא מוציא עשן, לא מותיר ריח עשן על הבגדים, ועל פי מחקרים מדעיים מופחת סיכון לעומת סיגריה רגילה.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן