חברת Payoneer חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי בסין

בנק פינג אן בשנג'ן סין וחברת Payoneer העוסקת בתחום העברת תשלומים בינלאומיים, חתמו על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי בתחום המסחר האלקטרוני. בנק פינג אן מספק שירותים לתעשיית המסחר האלקטרוני ברחבי סין ובעל פעילות ענפה באזור שנג'ן הנחשב לאחד ממרכזי תעשיית ההיי טק הגדולים בעולם שמאכלס כמה מחברות ההייטק הגדולות של סין.

לפי נתונים רשמיים שפורסמו על ידי ממשלת סין במהלך 2016, היקף היצוא של סין מוערך ב- 4.5 טריליון יואן והמסחר האלקטרוני בתוך המדינה צפוי לצמוח השנה להיקף של 6.5 טריליון יואן. מחברת Payoneer נמסר שההכנסות ממכירות בינלאומיות מסין גדלו ב-207% בשנת 2014 ומגמה זו נמשכה עם עליה נוספת של 230% ב-2015. מגמות אלו צפויות לצמוח עם הרחבת השימוש הגלובלי באינטרנט אלחוטי והתקדמות התוכנית הממשלתית של סין לחיבור 1.3 מיליארד התושבים לאינטרנט במהירות גבוהה עד שנת 2020.

Payoneer מספקת פלטפורמה חדשנית של תשלומים בינלאומיים המשרתת חברות ועסקים במעל 200 מדינות וב-170 מטבעות ברחבי העולם. בין החברות הבינלאומיות המשתמשות בתשתית: Amazon, Taptica, Fiverr, Getty Images, Airbnb. פיוניר מספקת גם שירותי נאמנות ומאפשרת פתרון לבעיית אמון על ידי הפקדת כספי הקנייה עד לקבלת המוצר או אישור הלקוח שהעסקה הושלמה בהצלחה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן