חדש ביוטיוב: סטרימינג לכל חשבון עם למעלה מ-100 עוקבים

יוטיוב מעוניינת לעזור לכלל הגולשים המשתמשים בשירותיה לחשוף עצמם לקהל הרחב, ופותחת מספר אפשרויות לבעלי ערוצים המונים 100 ויותר עוקבים. בין האפשרויות השונות שמעוניינת להציע ניתן למצוא סטרימינג, התאמות של סרטוני הוידאו ואפשרות להכנסת תכנים פרסומיים.

סטרימינג בתפוצה רחבה

כפי שכולנו כבר יודעים, יוטיוב מאפשרת לכל משתמש המעוניין בכך להעלות, לצפות ולשתף קטעי וידאו ואף לדרג ולכתוב הערות על סרטונים של משתמשים אחרים. הפלטפורמה הפכה עם השנים לאחת הפופולאריות ביותר, כאשר אמנים ידועים ומוכרים משתמשים בערוצי יוטיוב על מנת להציג ולהפיץ את תכני הוידאו השונים שלהם בצורה חוקית והמונית לקהל המעריצים הרחב, בכל רחבי העולם.

במסגרת אפשרויות ההפצה השונות, אמנים יכלו להציג סטרימינג חי של תכני וידאו שונים, הצגת פרסומות בעמוד המותג שלהם ואפילו להפנות את קהל העוקבים לחנויות חיצוניות ישירות מתוך הסרטונים, באמצעות ה-Annotations ובמטרה כמובן להעצים את המותג ואת הרווחים ממנו. מדובר על סט אפשרויות שהיה אקסקלוסיבי לאמנים הידועים, אך כעת יוטיוב החליטה לשנות את דעתה ולאפשר גם לאמנים המתחילים שבחרו להשתמש בשירותיה, המונים 100 עוקבים או יותר, להנות מאפשרויות אלה.

תומכת במשתמשים העצמאיים

בבלוג הרשמי של החברה הסבירה גוגל כי מעוניינת להשקיע במשתמשים ורוצה לעזור להם בתהליך המלא הכולל קידום, ניהול הערוץ ואופטימיזציה של התכנים המופיעים בו. מכיוון שיוטיוב אוחזת במשאבים והתוכניות שיכולות לעזור למשתמשים, מעוניינת להציע אותן לקהל רחב ככל האפשר – ולכן פותחת את האופציה גם למשתמשים "העצמאיים" המונים רק כמה מאות עוקבים.

המשתמשים יקבלו את כל האפשרויות שהיו זמינות עד היום רק לאמנים הידועים והגדולים, ויוכלו גם הם להציע סטרימינג חי, לשנות את תמונות ה-Thumbnail של סרטוני הוידאו ולהוסיף קישורים בתוך הסרטונים לאתרים חיצוניים, במטרה להציע עוד מידע או לקשר את הצופים אל חנות המוכרת מוצרים רלוונטים. בנוסף, החברה תאפשר למשתמשים אלה להציע תכנים כפלייליסטים, במטרה לחשוף את העוקבים לכמה שיותר סרטונים בערוץ.

חשוב להבהיר כי האפשרויות החדשות ישוחררו בהדרגתיות לכלל המשתמשים, כך שגם במידה ואתם עומדים בקריטריונים השונים ועדיין לא רואים את כפתור ה-Enable בעמוד ה-Account Features עליכם להתאזר בסבלנות ולהמתין שהעדכון יגיע גם אליכם.

לידיעה המקורית באתר גיקטיים

עוד בגיקטיים:

מוטורולה חושפת את Moto X שיגיע ב-504 תצורות שונות

גוגל מכריזה על כלי לאיתור מכשירי אנדרואיד אבודים


הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן