חוגגים ונזהרים: עשרות קווי הלילה יפעלו בערב יום העצמאות

בשורה טובה למתעתדים לחגוג את ערב יום העצמאות עד השעות הקטנות של הלילה: משרד התחבורה יפעיל את מערך קווי הלילה, אשר כולל 48 קווי אוטובוס, מצפון עד דרום. האוטובוסים יסעו אל אזורי הבילוי ובחזרה עד השעות הקטנות, במחיר נסיעה רגילה בתחבורה הציבורית.

הקווים יפעלו בלילה שבין שני לשלישי, מחצות ועד 4 לפנות בוקר. מרבית הקווים ייסעו כסדרם, אך בשל סגירת כבישים בערים השונות לרגל חגיגות ומופעי יום העצמאות יתכנו שינויים במסלוליהם של חלקם. במשרד התחבורה קוראים לנוסעים להתעדכן במוקדי המידע של חברות התחבורה הציבורית, אשר יסיטו את מסלולי הקווים על פי הנחיות העיריות ומשטרת ישראל. 

צילום: מרק ישראל סלם

נוסף על קווי הלילה, גם הרכבת הקלה בירושלים תפעל בלילה זה במתכונת לילית מורחבת עד 3:00 לפנות בוקר. מידע על לוחות הזמנים של כל קווי הלילה, הרכבת הקלה בירושלים וכל מערך התחבורה הציבורית בישראל, במוקד "כל קו" 8787*.

פרויקט קווי הלילה של משרד התחבורה פועל מזה כשש שנים, באמצעות מפעילי התחבורה הציבורית המורשים בכל איזור. במהלך שנת הלימודים פועלים קווי הלילה בלילות חמישי ומוצ"ש, ובימי חופשת הקיץ ובחופשות החגים הם פועלים בכל ימות השבוע. זהו שירות תחבורה ציבורית לכל דבר ולכן עלות הנסיעה בקווי הלילה היא כשל נסיעה רגילה ובכל אמצעי התשלום התקפים בשעות היום: כרטיסיות, חופשי חודשי, הנחות לזכאים ועוד. על פי טענת משרד התחבורה, קווי הלילה משרתים למעלה מ-700 אלף נוסעים בשנה

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן