חודש לפני הבחירות: שינוי ארגוני כולל במשרד השיכון

עיתוי מקרי? יום אחרי הצהרת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כי יחזיר את תיק השיכון לליכוד, וחודש בלבד לפני הבחירות לכנסת – הודיעו היום במשרד על שינוי ארגוני כולל במשרד.

השינוי יכלול בין היתר הקמת מינהל תכנון אסטרטגי, הקמת יחידה שתעסוק בכל היבטי תכנון, תקצוב ושיווק הקרקעות לבנייה חדשה, הקמת יחידה שתעסוק בחידוש ופיתוח תשתיות פיזיות וחברתיות בערים הקיימות, והקמת יחידה שתעסוק בניהול ושמירת נכסי הדיור הציבורי.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

שינויים מרכזיים נוספים שנקבעו לדברי המשרד במסגרת המבנה הארגוני החדש, יכללו גיוס מהנדסים ומתכננים לצורך חיזוק השדרה המקצועית של המשרד, גיוס עובדים חדשים מול פרישה של עובדים ותיקים, ושדרוג תקנים של עשרות עובדים. דובר משרד השיכון, אריאל רוזנברג, אמר לאתר פורבס כי ב-3 השנים הקרובות יצומצמו תקנים של כ-40 עובדים, מה שיביא להצערת המשרד.

שר השיכון, אריאל אטיאס | צילום: יח"צ

"זה לא עניין פוליטי", טוען רוזנברג. "זה שינוי ארגוני שתואם עם אנשי מקצוע ומתוכנן כבר כשנתיים. הממשלה אישרה את הצורך בשינוי כבר ב-2009".

ומה לגבי האפשרות ששר השיכון הבא לא יראה בחיוב את השינוי? "אנחנו לא רואים בזה סיכון", אומר רוזנברג. "המהלך נעשה בתיאום עם כל היועצים המשפטיים וקיבלנו התחייבויות משפטיות".  

"השינוי הזה היה מתבקש כבר שנים רבות", אמר מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון מרדכי מרדכי, "אני שמח שהצלחנו להגיע להסכמה על מבנה ארגוני המותאם למשימות המשרד ועל מתווה של קידום, ריענון והצערת כוח האדם במשרד. הסכם זה לא היה מתאפשר ללא שיתוף הפעולה של יו"ר הסתדרות עובדי המדינה ונציבות שירות המדינה".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן