חולמים על שיער חלק וגולש? מסתבר שגם באירופה

 קשה לתחזק שיער מסודר וחלק, לא רק באקלים הישראלי. הענין הרב שעוררה בישראל מברשת החלקת השיער "DAFNI" ("דפני"), מברשת קרמית המחליקה את השיער תוך מספר דקות, הגיע עד להנהלת ענקית הקוסמטיקה הבינלאומית "Sephora". החברה פנתה מיוזמתה למפתחי המברשת, המהנדסים שרון רבי ואביה קובי גיא, וביקשה לשווק אותה גם בצרפת, בפולין ובאיטליה. זאת לאחר שהקניינית הראשית של החברה בצרפת נתקלה, באופן מקרי, בקישור לסרטון ההדגמה של המברשת שעלה בעמוד הפייסבוק של שקם אלקטריק וזכה לפופולריות רבה (120 מיליון צפיות).

                                                         הפטנט הישראלי מגיע לאירופה. מברשת "דפני" 

הקניינית שביקשה ליצור קשר עם מפתחי המברשת, השאירה את פרטי ההתקשרות עמה בעמוד הפייסבוק של שקם אלקטריק. למחרת בבוקר חזרה אליה רבי ולאחר שיחה קצרה סוכם ביניהן שתשלח מברשת להתנסות. כעבור שבועיים נשלחה לשרון הזמנה למשרדי הנהלת הרשת בפריז, כדי לדון בהפצה ברשת המובילה את תחום הטיפוח והיופי באירופה.

"דפני" היא מברשת החלקת שיער קרמית המחליקה את השיער תוך מספר דקות ובכך מביאה לחיסכון משמעותי בזמן. לטענת החברה נדרשות בממוצע כ-3-5 דקות בלבד להחלקת השיער, ויתרונותיה המרכזיים הם מהירות ונוחות מירבית. מדובר במברשת שיער לכל דבר, אך שיני המברשת הן שיני סירוק קרמיות המוליכות חום אחיד, 185 מעלות צלזיוס (לעומת 230-200 מעלות במחליקים הנפוצים) ובהספק של 400 וולט. ניתן באמצעות המברשת להחליק את השיער מהשורש, תוך מספר מועט יחסית של הברשות, ועם זאת לשמור על שיער חיוני ורך.

להחליק את השיער בחמש דקות. מברשת "דפני" בפעולה

רשת "Sephora" מפעילה 269 סניפים בצרפת ולמעלה מ-1,400 סניפים ב-27 מדינות, ובהן סין, קנדה, ארה"ב ומדינות רבות באירופה. בארה"ב לבדה יש לה מעל ל-250 חנויות, ועוד כ-200 חנויות בתוך סניפי JCPenney. נכון להיום משווקת מברשת החלקת השיער "דפני" באתרי הפארם המובילים: רשת "Dermstore", רשת "Shavershop" באוסטרליה, רשת "ThePharmers" בניו זילנד ורשת "Globus Department store" בשוויץ. בישראל נמכרו מאות אלפי יחידות ברשתות הפארם המובילות ובמאות נקודות מכירה ברחבי הארץ.

לדברי שרון רבי, "ההתנהלות של "Sephora" מולנו הייתה מאוד נעימה ומקצועית. שיתוף הפעולה עם רשת ענקית הוא תהליך ארוך ומורכב שלוקח לפעמים שנים, אבל צוות 'Sephora' סייעו לנו מאוד והכול נסגר תוך מספר שבועות". רבי מוסיפה כי ב-"Sephora" אין כמעט מוצרים להחלקה וסלסול לשיער. "הם מאוד בררנים בתחום הזה, הבחירה שלהם דווקא בנו מחמיאה מאוד ומוכיחה עד כמה הם מאמינים בנו". מחירה המומלץ של המברשת בישראל, המשווקת באמצעות "אלקטרה" מוצרי צריכה, הינו 699 ש"ח ובאתר הצרפתי של "Sephora" היא מוצעת במחיר 200 יורו (כ- 870 שקל).

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן