חמישה מי יודע: 5 גאדג'טים סלולריים חדשים שכדאי לכם להכיר

כדי לראות את החידושים הטכנולוגיים האחרונים בעולם המובייל כבר לא צריך לנסוע לחו"ל. חברת סלקום מקיימת בימים אלה תערוכה בה מוצגים מגוון משחקים וגאדג'טים חדשים מהחברות המובילות בתחום בארץ ובחו"ל. במסגרת התערוכה שנפתחה בשבוע שעבר, יכול הציבור להתנסות במגוון המצאות ופטנטים טכנולוגיים שאמורים לשפר את חוויית השימוש במכשיר הטאבלט או הסמארטפון. עם זאת, לא ניתן לרכוש את הגאדג'טים בארץ והם זמינים בחנויות המקוונות של החברות או בסניפיהן בחו"ל.

1. I-cade – קונסולת משחק פיזית שמתחברת לאייפד ומדמה את חוויית משחקי הווידיאו של שנות ה-70. הקונסולה מתחברת למכשיר הטאבלט באמצעות בלוטות'. הקונסולה כוללת כ-200 משחקי וידיאו פופולריים, ביניהם קולקציה מיוחדת של כ-100 משחקים שפותחו עבור קונסולת האטארי הוותיקה. הקונסולה מתאימה למכשירים מבוססי iOS בלבד.

מחיר: 60 דולר
ניתן להשיג באתר חברת ION או באתר אמאזון.

קונסולת האייקייד | צילום מסך מתוך סרטון של חברת ION

2. iPhone Controlled Bug – חברת איי הליקופטר מציגה רובוטים קטנים בדמות מקקים, עכבישים וחיפושיות הנשלטים בשלט רחוק על ידי מכשיר הסלולר. 

מחיר: 40 דולר
ניתן להשיג באתר חברת איי הליקופטר או באתר אמאזון.

3. Philips Hue – סט של שלוש נורות לד חסכוניות שמתחברות למכשיר האייפון באמצעות רשת WiFi כאשר רכיב ה-WiFi נמצא בתוך הנורה עצמה. לדברי איתי נגלר, מנהל התוכן של התערוכה, "מדובר בפתרון זול לבית חכם". הנורות מתחברות לכל בית מנורה ומייצרות אור במגוון צבעים וגוונים. מכשיר האייפון שולט על גוון ועוצמת האור ומאפשר לייצר אווירה שונה בבית. 

מחיר: 200 דולר
ניתן להשיג בחנויות אפל בארה"ב.

4. Netatmo – תחנת מגז אוויר ביתית המספקת מידע בזמן אמת על הטמפרטורה בבית ומחוצה לו, על רמת הלחות והפחמן הדו חמצני באוויר. המערכת מחוברת לאינטרנט ומאפשרת עידכונים שוטפים על מגז האוויר בסביבה הקרובה. כמו כן, המערכת ממליצה לדיירי הבית מתי לפתוח חלון, לסגור טריסים ולאוורר את הבית בהתאם לתנאים הקיימים. המכשיר מותאם למכשירי iOS ואנדרויד.

מחיר: 222 דולר

5. IPHONE DSLR – הפיתוח החדש של חברת טרטלבוק מאפשר התקנת עדשת SLR של מצלמות על גבי מכשיר האייפון. המתקן המתחבר לסמארטפון מאפשר לשכלל את הצילום במצלמת המכשיר. המתקן קולט עדשות של חברות קנון וניקון בלבד ומותאם רק למכשירי הסלולר המבוססים iOS.

מחיר: 240 דולר
ניתן להשיג באתר חברת טרטלבוק.

צילום: turtleback.hk

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן