חן ליכטנשטיין יחליף את ארז ויגודמן כמנכ"ל מכתשים

חן ליכטנשטיין, ששימש כמשנה לנשיא אדמה (מכתשים אגן לשעבר), יחליף כמנכ"ל את ארז ויגודמן שעזב את החברה לאחר שמונה למנכ"ל טבע. ליכטנשטיין שימש במספר תפקידים ניהוליים משמעותיים בחברה מאז הצטרף אליה ב-2006, ולאחרונה מונה להוביל את תהליך האינטגרציה של ADAMA וכמצ'יינה וכן מונה לתפקיד נשיא ומנכ"ל CNAC- חברת האם של ADAMA.

ליכטנשטיין בן ה-46 שימש כבנקאי השקעות בכיר בגולדמן סאקס בניו יורק ובלונדון, בטרם הצטרף אל אדמה. הוא מחזיק בתואר דוקטור משולב במנהל עסקים ומשפטים מאוניברסיטת סטאנפורד בארה"ב, ובתואר ראשון בפיסיקה (B.Sc) ובמשפטים (LL.B) מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

ליכטנשטיין. "שילוב של כישורים ויכולות יוצאי דופן" | צילום: יונתן בלום

יאנג שיאנגשין, יו"ר הדירקטוריון ציין כי "לחן יש שילוב של כישורים ויכולות יוצאי דופן שיאפשרו לו להוביל את החברה לשלב הבא בתהליך ההתפתחות שלה, זאת לאחר שלקח חלק מרכזי בצוות שהוביל את המהפך העסקי של ADAMA בשנים האחרונות. חן מביא לתפקיד גם הכרות נרחבת של שווקי ההון הגלובליים שתהווה יתרון חשוב לקראת הערכות החברה להנפקה."

"אני שמח על הישגי החברה שלנו בשנים האחרונות, ומוקיר את הזכות להוביל את הארגון המיוחד הזה", אמר ליכטנשטיין. "אני מצפה לעבודה המשותפת עם ההנהלה המצוינת של ADAMA ועם העובדים המעולים והנחושים של הארגון שלנו."

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן