חרושת השמועות בעיצומה: האם אפל החלה לייצר אייפון 5S?

האם חודשיים לאחר השקת האייפון 5 תחל אפל בייצור של הדגם הבא? כך לפחות עולה מדיווח שפורסם בכל אמצעי התקשורת המרכזיים בארה"ב.

על פי הדיווח, המתבסס על כתבה של סטיב שן ממהעיתון דיג'יטיימס, צפויה אפל להתחיל בייצור ניסיוני של האייפון הבא, שייקרא 5S, בחודש דצמבר. הייצור הראשוני צפוי להיות קטן יחסית, כשייוצרו 50-100 אלף יחידות. לפי הדיווח, אפל 'האיצה' את הליך ייצור החלקים השונים במכשיר החדש בשל בעיות עם האייפון 5.

צילום: רויטרס

כל הדיווחים מבוססים על אזכור בעיתון דיג'יטיימס. מקור שלעתים הוא מדויק, ובפעמים אחרות פחות. אתר הטכנולוגיה הטייוואני, יש לציין, הוא בעל מוניטין לא יציב בדיווחיו על תוכניותיה של אפל, ומסתמך על מקור אחד בשרשרת האספקה באסיה.

על פי הדיווחים, אפל נתקלה בבעיות בשרשרת הייצור של האייפון 5, אשר מתבססות בעיקר על בעיות העיצוב של המכשיר, שמקשה על החברה לבצע ייצור המוני. הדרך לפתור את זה היא כמובן לשנות את העיצוב, באמצעות "עדכון" שמחליף את המכשיר לדגם שקל יותר לייצר.

אותו מקור מדווח גם כי ה-Apple TV, הטלוויזיה של ענקית הטכנולוגיה, צפויה להיות מושקת במחצית הראשונה של 2013. האם התחזיות הללו נכונות? כמו בכל המהלכים של אפל, רב הנסתר על הגלוי.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן