חשד: תיירת נאנסה בשוק הפשפשים ביפו

חשד לאונס תיירת ביפו: המשטרה עצרה תושב רעננה ותושב חולון בחשד שאנסו וביצעו מעשה מגונה באזרחית אמריקאית בשוק הפשפשים ביפו ביום שני האחרון.

בתלונה שהגישה הצעירה בשלישי האחרון בתחנת המשטרה של מרחב יפתח היא טוענת כי בעת שהגיעה אל חנות תכשיטים ולאחר שרכשה תכשיט שמצא חן בעיניה פנה אליה המוכר והציע לה לערוך סיבוב בחנות בתקווה שתמצא פריט נוסף אותו תרצה לרכוש.

על פי החשד, כאשר המוכר הכניס אותה לחלקה האחורי של החנות הוא נצמד לגופה בניגוד לרצונה איים עליה שלא תתנגד ואז אנס אותה. בהמשך טענה הצעירה כי החשוד הורה להישאר בחנות, עזב את המקום וחזר עם צעיר נוסף העובד בחנות אחרת בשוק הפשפשים. בעודה בחלק האחורי של החנות החלו השניים לשלוח ידיים לעבר גופה וביצעו בה מעשים מגונים.

שני החשודים מכחישים את החשדות המיוחסים להם. אחד מהם דוחה מכל וכל את טענות המתלוננת, והחשוד השני קושר את עצמו לאירועים, אולם טוען כי מדובר ביחסים שהתקיימו בהסכמה. השניים יובאו היום לבית משפט השלום בתל אביב שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.

אונס בשוק הפשפשים (למצולמים אין קשר לכתבה). צילום: ויקיפדיה

רק אתמול הסתיימה פרשת אחד ממקרי האונס המזעזעים בישראל, כאשר בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר 30 שנות מאסר על אחמד בני ג'אבר, שהורשע באונס בגן העיר.

השופטים בבית המשפט המחוזי כתבו בגזר הדין כי "מעשיו של הנאשם הצביעו שגם ייסורי המתלוננים אף הם היוו מקור לסיפוק תאוותיו". הנאשם גם ישלם לכל אחד מהנפגעים פיצוי של כ-250 אלף ש"ח.

לאתר דה פוסט

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן