יומיים לאחר הרכישה: תקלה השביתה את ווטסאפ ל-4 שעות

אתרים שנופלים הם לא דבר חדש כמו גם שירותי מובייל למיניהם וגם שירות ההודעות של WhatsApp לא חף מנפילות. מאז שהוקם השירות אי שם ב-2009, חווה השירות בממוצע כ-10 תקלות המוגדרות "קריטיות" בשנה. תקלות מסוג זה משפיעות על מספר גדול של משתמשים ומונעות גישה סדירה לשירות. התקלה האחרונה שתועדה הייתה ב-8 בדצמבר, לפני קצת יותר מחודשיים.

מה שונה הפעם?

בניגוד לתקלות הקודמות, שירות ההודעות המיידיות אינו זמין למשתמשים למשך זמן ארוך יותר מהפעמים הקודמות (כארבע שעות) והתקלה עצמה משפיעה על מספר רחב של משתמשים הפזורים ברחבי העולם. לפי דיווחים מהודו, ברזיל, אירלנד וגם בישראל, האפליקציה הציגה את הודעת השגיאה הבאה: 


התקלה הנוכחית מתרחשת רק יומיים לאחר עסקת הרכישה המדוברת על-ידי פייסבוק, דבר המציב את החברה באור זרקורים ומוסיף עוד שמן למדורה. באופן אירוני למדי, משתמשי Whatsapp מתוסכלים כבר הספיקו להכין מימים מיוחד לאור המצב והפיצו אותם בלא אחרת מאשר פייסבוק:

לכתבה בגיקטיים

עוד בגיקטיים:

3 אלטרנטיבות מצוינות ל-Google Play Store

סוף סוף: החל מהיום ניתן לחסום משתמשים ב-Linkedin

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן