יוצאת לדרך חדשה: קבוצת פרטנר תשיק בקרוב את המותג החדש

לאחר חודשים של עבודת הכנה, בחינה מעמיקה של השוק ותהליך אסטרטגי מקיף, קבוצת פרטנר תציג את המותג החדש שיחליף את המותג Orange, באירוע השקה חגיגי בהשתתפות חיים סבן, בעל השליטה בפרטנר ויו"ר סבן קפיטל גרופ. האירוע יתקיים ב-16 בפברואר בגני התערוכה בתל אביב.

באירוע ההשקה יחשפו אדם צזנוף, יו"ר דירקטוריון פרטנר ואיציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר, את פרטי המותג החדש.

מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי | צילום: יח"צ

תהליך המיתוג כולל, מעבר להיבט הרעיוני והעיצובי של המותג החדש, גם פרויקט לוגיסטי מורכב, במסגרתו ימותגו מחדש כל מרכזי השירות והמכירה של הקבוצה, המוקדים הטלפוניים, משרדי החברה ברחבי הארץ, כלל המוצרים והשירותים, הפלטפורמות הדיגיטליות ועוד. הפרויקט כולו יושלם באופן מלא בתוך מספר חודשים.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר, מסר כי "אחרי חודשים של הכנות, אנחנו נמצאים לקראת יציאה לדרך חדשה, שתחילתה בהשקה החגיגית, ועיקרה הרבה מעבר לשינוי בשם המותג, בצבע ובלוגו. מדובר באירוע משמעותי בחיי החברה, ואנחנו נרגשים לקראת הצגת התפיסה החדשה של הארגון בנוגע לעולמות בהם אנחנו פועלים ובאשר לחיבור שלנו ללקוחות ולהיבטים השונים בחייהם".

באירוע יציג בנבנישתי גם את הערכים והחזון של המותג, שגובשו אחרי חודשים שבהם התקיים תהליך בחינה מעמיק של השוק המשתנה שלווה בעבודה אסטרטגית שחצתה את כל חלקי החברה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן