יו"ר ועדת הכספים: "ההתנהלות ברשות השידור – על גבול הפלילי"

יו"ר ועדת כספים ניסן סלומינסקי יצא אתמול במתקפה חריפה נגד התנהלותה של רשות השידור. "כמה אגרות אנחנו משלמים? נכנסנו ובדקנו את הדברים ואני אומר לכם, מצאנו דברים על גבול הפלילי", סיפר.

"בדקנו 6 שנים וגילינו שאת עובדי מערך הגבייה שמו בצד, אמרו להם אל תעבדו ושילמו להם כסף. לקחו עורכי דין שיעשו את זה שגבו רק חלק קטן (560 מיליון שקלים מתוך כ-4מיליארד) וקיבלו 180 מיליון על הגביה. אותם עורכי דין מוציאים לאנשים קנסות, צווי עיקול, צווי יציאה מהארץ ואף אחד לא שולט. לפי הדו"ח אותו עו"ד היה באותה דקה ב-120 מקומות שונים".


סלומינסקי. "התנהלות על גבול הפלילי" | צילום: מרק ישראל סלם

את הדברים החריפים אמר סלומינסקי במהלך כנס של לשכת רואי החשבון בו הוענקו אותות הצטיינות לוויז ולסמנכ"לי הכספים של קסטרו והתעשייה האווירית. לדבריו, סמנכ"ל הכספים של רשות השידור אומר שהוא לא יודע דבר על ההתנהלות הבעייתית שהתגלתה וכי הוא אחראי רק על ההתנהלות מול האוצר.

בהמשך, התייחס סלומינסקי גם אל נושא מבני הפירמידות במשק הישראלי ואמר כי לא קיימת תופעה דומה בעולם. " ישראל יצרה מצב של פירמידות מרובות שכבות. מצב שפוגע בציבור. חברה על חברה על חברה. יש מי שמשתמשים בכספי הציבור – כשהם מרווחים, הרווח שלהם ואת ההפסדים הם מפילים על הציבור" אמר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן